הטרנסג'נדר מייקל אלרוי הודח בשבוע שעבר מבית "האח הגדול". מושיק גלאמין שמע ממנו היום (ראשון) ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" על החיים שאחרי ההדחה. "יש הרבה אהבה ברחוב. אנשים אומרים 'איך זה קרה'. שמעתי הרבה תגובות על זה שבמהלך העונה הייתי די נטרלי ושקט, למרות שבפרקים זה לא משקף את הכל, אז זה לא מדויק. רק בפרק האחרון ראו אותי יוצא מהכלים. הרבה מהוויכוחים והריבים בבית לא היו קשורים אלי בהכרח, או היו סתמיים, שלא הרגשתי צורך להתערב בהם. זה סיר לחץ מטורף, שבו שמרתי על השפיות האישית שלי. באתי להראות שלא על כל דבר צריך להתפוצץ ולהתפרץ, שאפשר לעשות את זה אחרת. אבל כמובן שבריאליטי מה שמעניין את הצופים זה ה'בשר'".



 



"אני שומע המון איך זה יכול להיות ששי חי נשאר בבית ואיך שהוא מתנהג", אמר אלרוי והוסיף כי "זה קטע מאוד הזוי, היינו מדברים על זה בבית וגם מחוץ לבית. האירוניה פה, זה שככל הנראה, אם זה גם בני נוער שמצביעים לשי חי, זה אנשים שבתחילת התכנית הוא דווקא הקניט, אם זה באמת העדה המזרחית למשל, או כל דבר אחר שהיינו שומעים אותו מדבר עליו. ראיתי איך שי חי מדבר לאסתי-לי והדברים שהיא אומר לה, ואני לא מבין באמת. אנשים לא רואים מה קורה? בוחרים לצדד בו בזה שמצביעים לו, זה משהו שהוא לא מובן. חושבים שכל שאר העולם הוא לא בסדר ושי-חי הוא מלאך. לצערי זה לא המצב, זה לא באמת מה שקורה".


לא שוכח את החברים



"אני יכול להגיד שאור היא בן אדם אמיתי עם כוונות אמיתיות, היא לא רוצה לשחק שום משחקים", ציין אלרוי. "זה באמת קטע הזוי, אני הולך ברחוב ואנשים אומרים לי 'אני לא סובל את אור, אור המכשפה, וזה הזוי בעיני. כי אור היא בן אדם מדהים מהיכרות אישית. שוב, מה שרואים שם לא רואים מכאן, ומי שלא צופה בערוץ 26, ורואה רק את התכניות, מקבל תמונה קצת אחרת, לפי איך שבוחרים להראות את הסיפור".

לדברי מייקל, הוא חש הקלה בהדחה מבית האח הגדול. "זה לא קל להיות שם 60 יום כמעט, זה לחץ לא פשוט. האנשים שנשארתי איתם לא היו הכי קרובים אלי מלבד שניים, אור וברק".

אלרוי הוסיף כי נשארו עמו זיכרונות מבית "האח הגדול": "המשימות הן דברים שלא היה יוצא לי לחוות בחוץ, כמו המשימה עם התחפושות והשיר ברכב, לא נראה לי שהייתי מתחפש ככה בחוץ. זה לא אני, לא הסגנון שלי. גם לא אלבש יותר חליפת טרנינג לבנה".

ערך: אסף נבו