את הפרק של "האח הגדול" מאתמול ראיתי בשעת לילה מאוחרת שחייבה הורדת ווליום, וכשהגעתי לקטע ששי חי מכנה את רינת "צ'יוואווה" והיא מחזירה לו ב"חולדה", הבנתי שזה הולך לכיוון של "אבא שלך חמור", "ואמא שלך היפופוטם", משחק קללות כשהיינו בגן, אז הפסקתי לקרוא את הכתוביות כי חבל לעייף את העיניים בשביל הבבל"ת הזה. אז לא היה קול, ועכשיו גם לא כתוביות, נשאר לי רק לצפות בהם עושים פנטומימה.



רינת שנראתה כמו אחת משפחות החצר בהפרעה, עצבנה את שי חי מלך סיאם, שהלך להתייעץ עם איציק סאן, יועצו לענייני נשים. אחרי אותה שיחה, איציק לקח כינור גדול וכמעט שבר אותו על הראש של רינת המורדת כי סירבה ללכת אחריו. בסוף הוא דחף אותה בכוח לתוך תא זכוכית ששם כבר ישב מלך סיאם, חיוור ומזיע. רינת נחתה על כיסא מותשת מהמאבק עם איציק. שי חי שאף הרבה עשן לריאות ואז נשף אותו לפרצופה.



נראה שהוא ירד על איך שהיא נראית, כי רינת עשתה לו פרצופים של ברווז. בקטע הזה הסתקרנתי לבדוק אם ניחשתי נכון, הצצתי אל הכתוביות לשנייה וראיתי שצדקתי. שי חי ניסה לתהות על קנקנה בעזרת פענוח של מבנה קלסתרה ומספר הקמטים שעל השפה העליונה, והאם צורת האף זה משהו שהיא נולדה איתו.


רינת פלבלה בריסיה וצחקה צחוק עצבני וכמעט ירקה בפרצופו המלכותי. שי חי מיד הפעיל את חוק העונשין סעיף "אילוף הסוררת", ופקד להדביק אותה לקיר לכמה שעות עם קילו נייר סלוטייפ. איציק מדושן עונג למראה הצ'ילבה שבקושי מסוגלת לנשום כשהיא מרוחה על הקיר כמו ג'וק עצום, חייך לעברה את החיוך הסדיסטי והערמומי שלו. 

העיקר שיהיה פאן

בינתיים חסרי החיים בבית האח, מרוב שעמום התחילו לדבר בחיריק וקמץ פתח (דודו התבייש לשאול מה זה, הוא היה מעדיף לעשות באנג'י) העיקר שיהיה פאן. אחרי זה קסניה הגיעה עם סל תפוזים של כיפה אדומה ועשתה לשי חי מיץ תפוזים בכוס ענקית. שי חי שתה ועשה גרפס גדול שהרעיד את קירות ההיכל.

אחרי הגרפס, שי חי חש הקלה עצומה והוא חזר להיות שמח וטוב לב ואפילו הזמין את תני המלכה העצובה לרקוד. דודו, אחד ממשרתי המלך המאוהבים בו, שמעולם לא שכח את הנשיקה ששי חי הדביק לו פעם בפה בהדחה הפיקטיבית, לא יכול היה יותר להתאפק ולהסתיר את אהבתו. הוא ניגש לזוג שרקד, ביצע כמה תנועות ריקוד מפתות, הסתכל עמוק בעיניו של המלך והגיש לו את שפתיו, אך לא נענה הפעם, כי לשי חי לא היה נעים מתני. והם שלושתם המשיכו לנוע לצלילי המוזיקה כמו דמויות בערפל.