פורש "האח הגדול" מעורר הסערה שי חי התראיין היום ב"שש עם עודד בן עמי" ואמר "אני הבן-אדם הכי לא אלים בעולם. אלה חוקי המשחק. אני לא מתחרט על מה שעשיתי, אולי על זה שלא שמתי חליפה ועניבה לכבוד זה". 

שי חי נשאל "מה למדת על עצמך ביממה האחרונה, מאז שעזבת?". "בכל מקום שאני הולך אני מבין דבר אחד. כולם אומרים שיש פה איזו תופעה שאף פעם לא הייתה בישראל. שזה משהו גדול של הערצה ואהבה", ענה שי חי. 
כשנשאל לגבי האלימות בה נהג והטענה כי מדובר בהתנהגות בעייתית בפריים-טיים, בייחוד כמדריך נוער, הוא אמר: "בוא נדבר דוגרי – האנשים האלה הם אנשים מבוגרים. אנחנו אנשים שנכנסו בידיעה מלאה. זו מציאות אלטרנטיבית, סיר לחץ. זה פיקציה. גם השנאה והאהבה שאתה מרגיש שם הם לא אמיתיים. אני לא קבעתי את הרף. עברתי מהצד שלהם דברים הרבה יותר גרועים. זה מה שהיה במשחק".

שי חי ותניה, בבית האח הגדול. צילום מסך

שי חי הדגיש כי הוא בחר לבעוט במיצג האמנותי של אור סיונוב מתוך שליטה מוחלטת וכי הוא לא מתחרטת על כך. "החרטה היחידה שלי היא שלא לבשתי חליפה ועניבה בזמן הזה. לא הייתה דרך אחרת, זה ירד לפסים מאוד נמוכים", אמר שי חי. 
"אני הבן אדם הכי לא אלים בעולם. לא משתמש בידיים. מחנך נוער. באתי לפה בשביל לומר דבר אחד. הבנתי שיש בני נוער שמתמשים ב'כל האמת בפרצוף' כדי לעשות שיימינג. צריך לזכור שהחוקים של בית האח הגדול שונים מהעולם האמיתי".
שי חי נשאל אם לא הלך נגד מטרתו, כשבפועל אלו שנשארו בבית שמחים. "כשהם ייצאו, הם לא יחייכו. הם יבינו שהמקום הראשון הוא לא בהכרח מי שמנצח במשחק. הם אולי יזכו בדירה אבל לא במשחק. יש שלושה מנצחים השנה: אני, תניה ואיציק. לא יכולנו לא לצאת", הוא אמר. 
"כל זמן השהות שלי חשבתי שעשיתי טעות", אמר שי חי כשנשאל אם טענה כשנכנס לבית האח. "כשיצאתי וראיתי כמה אנשים אוהבים, שנמאס לראות אנשים שלא אומרים את האמת, מגיבורים יבשים, עשיתי משהו גדול לחברה הישראלית".