תופעת שי חי מאיימת לגלוש מעבר לממדיה הטבעיים מאז צאתו של כוכב הריאליטי מבית "האח הגדול". על פי פרסומים, מעריציו החלו לאסוף כסף על מנת לממן לכוכב הריאליטי רכישת דירה. גבי גזית שוחח ברדיו ללא הפסקה 103FM עם גיא מזרחי, שהקים קבוצת אנשים המכונה "צבא האמת של שי חי", הכוללת לדבריו כ-30 אלף איש. מזרחי סתר את דבר הפרסומים: "לא ייאסף כסף לשי חי לקניית דירה. הוא בחור צעיר שיש לפניו הרבה הצעות והוא יגיע לבד לדירה. הוא מספיק דינמי, יש לו את כל האופציות בחיים כרגע להתקדם. הרעיון הזה עלה וירד מהפרק. נכון להיום יש החלטה חד משמעית של קבוצת צבא האמת כי כל הכסף שייאסף למען שי חי לא יילך לדירה, אלא יוקדש כולו לארוחות חמות לחג הפסח למשפחות נזקקות ולילדים".
 


גזית תהה איך נוצרה בכלל קבוצה כזו, הזוכה לכינוי כזה, ומזרחי השיב: "אנחנו כל אוהבי שי חי, משפחה חמה ואוהבת, מכירים אחד את השני, כולנו ראינו שעשו עליו חרם חברתי, חרם באוכל, גנבו לו אוכל, איחלו לאבא שלו זונדה, ושבעוגת יום הולדת לילדה שלו יהיה נפט. אני לא ראיתי פעם אחת שהוא ניבל את הפה. בגלל זה נלך עם הלב שלנו לשי חי. אנו עמותה שבאה בשם האהבה, מהלב. אנחנו לא כת. אנחנו צבא שבא מאהבה ולמען מטרה אחת, נגד חרם חברתי. בקרוב מאוד נערוך מצעד מאוד גדול מתל אביב הקטנה עד גן צ'רלס קלור ובו ישתתפו מאות ילדים והורים נגד חרם חברתי. אף אחד לא יכול להגיד שזו לא מטרה מבורכת. להציל אדם מחרם זה להציל גוסס ממוות".



 
בשיחה התערב בלוגר הרכילות עומרי חיון, שאמר: "שי חי בעצם ביקש שתפסיקו להביך אותו. היו בעבר אלירז ובובליל, אבל זה לא היה ככה, אני חושב שזה קצת יוצא מפרופורציה הדבר הזה. אני לא חושב ששי חי צריך שיתרמו לילדים או יתרמו לו. הוא נהנה מאוד מהאהבה שלהם, אבל יש מצב שזה קצת הופך לגדול מדי. יש פה בן אדם שהלך לתוכנית ריאליטי, ואין לו צדדים רק טובים או רק רעים, הוא בסך הכל בן אדם. הוא לא צריך להטיל אימה שלושה חודשים על אנשים שהוא נמצא איתם. עם כל הכבוד לחרם ולהגדרה של חרם, הילדה בכיתה ה' שעברה שיימינג של כל האמת בפרצוף, זה הגיוני".


 
מזרחי השיב לו: "שי חי לא אמר 'אני לוקח את כל האמת בפרצוף'. יש הפקה שהטילה עליו את המשימה הזאת ואני חושב שהוא עשה את זה בצורה רהוטה. הדיאגנוזה שלו היתה מדויקת ולא פוגעת, וכל דיירי הבית גידפו. שי חי הוא בחור עדין נפש, בן אדם עם לב גדול, שעבר טראומה בילדות שלו, זה נכון. אבל הוא בן אדם שמחנך לקראטה, הוא כתב ספר, תסריטים, והוא נעים הליכות. לדעתי במה שעשו לו יש גם עבירות פליליות, והוא היה עדין מאוד עם שאר המשתתפים. פגשתי את שי חי ואני מאחל לעצמי עוד מאה חברים כאלה".

שי חי וארבל קינן ב
שי חי וארבל קינן ב

 
השתתף בהכנת הכתבה: אסף נבו