הפרומו על פגישתם של ארבעת השורדים האחרונים עם גיא זוארץ, הבטיח שהחבורה שייצרה עניין רב בחודשים האחרונים הולכת "לפתוח את הכול", אבל לאכזבתנו, ההר הוליד עכבר. זה היה מפגש קצרצר שלא ברור בשביל מה הוא התקיים, מלבד למלא משבצת קטנה של שידור. תחליטו: או שבאמת אתם פותחים את הכול, או שתתקדמו. אחרי עונה ארוכה שנמשכה כמו נצח, אפשר היה להקדיש לשורדים יותר מחצי שעה שמתוכה שידרו 10 דקות של פרסומות ו-10 דקות בהן הזוכה טילטיל אוסף במונית שלו את הקולגות.



מהמעט שהיה שם, לא למדנו דברים חדשים שלא ידענו. זה לא היה חדש שרוסלנה התמרמרה שהתייחסו אליה כאל בת הזוג של אייל גולן, במקום להתייחס רק אליה נטו. זה לא היה חדש שכוכבי קינא בטילטיל וחשב שלא הגיע לו לנצח רק בגלל שהוא שיחק אותה מסכן, וזה גם לא היה חדש שטילטיל היה ונשאר הרוח החיה בחבורה, עם כל הטמפרמנט העממי השופע.



נעלבתי קצת בשביל רוסלנה, שלא קיבלה יותר תשומת לב מצד המנחה, כי היא בטח לא התכוונה לשבת שם על תקן ה"יפה", על אף שנהנינו לצפות בה. אם המפגש היה נמשך לפחות שעה, אפשר היה גם לאפשר לצופים לטלפן ולפנות אל השורדים בשאלות ישירות. אני הייתי שואלת את כוכבי ואת טיטי האם הם לא חטאו בחטא היוהרה והאם בגלל המסר ששידרו לפיו "אף אחד לא יכול עלינו", לא זכו מצד המושבעים למספר הקולות שיכול היה להעניק להם את הניצחון.



הייתי שואלת את גיא, שמקורב להפקה, מדוע הם לא חשבו על ההשלכות של זכייה במכונית חדשה במשימת המבוך. הרי קיים סיכוי סביר שבמקרה כזה המושבעים לא ימהרו להצביע בשביל אותו מועמד בגמר, אחרי שכבר זכה בפרס יוקרתי. את טיטי הייתי שואלת האם באמת היה שם רומן עם רון אלוף, כי זה היה נראה לגמרי מדוקלם עבור המצלמות. באותה הזדמנות הייתי בהחלט מחמיאה לה על הדרך שעשתה גם כקצינה בצה"ל וגם כמי שממשיכה להגשים את עצמה ולא מתבכיינת על קיפוח עדתי, אלא לוקחת את גורלה בידיה.



את רוסלנה הייתי שואלת האם היא לא הרגישה שהיא בגדה באמון של בני הברית, כאשר לא סיפרה להם שבחשאי היא כרתה ברית נוספת עם טיטי. הייתי גם מבקשת מרוסלנה שתגלה לי מה לעזאזל היא שמה באוכל שהיא מסוגלת לעמוד שעה ארוכה על קורה דקה בלב ים בלי ליפול, למצמץ או להתעטש. את טילטיל הייתי שואלת למה אחרי שהוכרז כמנצח ולפני שחטף את רוסלנה על כתפו, הוא לא ניגש לאמסלם לתת לו את החיבוק של החיים, כי הרי בזכותו הוא נשאר במשחק. הייתי אף מבקשת ממנו שיענה בכנות האם הוא התחבר לרוסלנה כבר מתחילת המשחק בשביל להיות בברית עם מישהי שנראתה לו חזקה, או סתם בגלל שהוא "מתלהב" שמעריץ את אייל גולן?



למה הוא לא חיבק את אמסלם? טילטיל בגמר. צילום: רפי דלויה



לסיום הייתה מפנה שאלה כללית לכל ארבעת השורדים: למה הם נתנו להפקה, לבמאי או מי שזה לא יהיה, לשים להם מילים בפה ולקדם מהלכים בעזרתם? אני מניחה שהייתי מקבלת הכחשה גורפת. טילטיל בטח היה קופץ ואומר: נראה לך שאותי אפשר לביים? אני ככה בטבעי. אני גם מכיר, את כל ראשי הממשלה, הנשיאים, השרים והשגרירים שהיו לישראל מאז ועד היום, יותר טוב מכל אנשי ההפקה. תודה.