תוכנית הריאליטי "האח הגדול" יוצרת עניין רב בקרב צופי הטלוויזיה כל עונה מחדש. העונה השביעית, המשודרת בימים אלה בערוץ 2, עלתה לאחרונה לכותרות מסיבה שאיננה משמחת - מקרים של אלימות פיזית ומילולית מצד הדיירים, השוהים בבית האח, שאף שודרו בשידור חי בשעות הפריים טיים. ביקורת רבה נשמעה בקרב הצופים, ואף בקרב מי שאינו מעריץ של התוכנית, וזועם על המסרים הלא-חינוכיים שמועברים בשידור מקרים מסוג זה. 

ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי, חבר מועצת הכבלים והלוויין, פנה היום (חמישי) ליו"ר המועצה לכבלים ולווין, ד"ר יפעת שגב בן חי, בבקשה לקיים דיון דחוף בנושא המשך שידורי התוכנית "עקב ריבוי מקרי האלימות המילולית והפיזית שבלטו בעונה האחרונה". דוקורסקי ציין, כי התוכנית המשודרת בשידור חי בערוץ 26 בערוצי HOT  ו- YES בהתאם לאישור המועצה, משפיעה באופן שלילי על בני נוער וילדים.
הדוגמה הבולטת לכך, לטענתו, היא "הפיכתו של אחד מדיירי הבית בתוכנית 'האח הגדול' (שי חי) שהתנהגותו הגסה, האלימה והבלתי הולמת הפכה אותו לאייקון חברתי הנערץ על רבים". דוקורסקי מבקש "לפעול לקבלת החלטה , כי התוכנית לא תאושר בעתיד על ידי המועצה לשידור בערוצי הוט ויס ובכך יועבר מסר חברתי חשוב המתנגד לאלימות אשר יסלק מהמסך שיח רדוד, עלוב ואלים".

שי חי. יצא מבית האח לאחר מקרי אלימות. צילום: יח"צ