זו העונה הראשונה שאנחנו כבר לא שואלים מי הדייר הפייבוריט שלנו, אלא מי ברירת המחדל שאנו רוצים שינצח.  לצערי, אין לי אפילו ברירת מחדל שאני יכולה להצביע עליה כמנצחת ראויה.על פי הסקרים האחרונים, עומרי ושי מיקה מובילים, אך גם הם לא ברירת המחדל שלי.

עומרי מתהלך זחוח בבית וחושב שהוא מתת אל והחכם באדם. הוא זוקף לעצמו ניצחונות מפוקפקים כמו שבירת החומה, כאילו הייתה אות הפתיחה למהפכה הצרפתית ששינתה את פני ההיסטוריה, כאשר בעצם לא הייתה שום מטרה מוגדרת למהלך שלא השיג דבר חוץ מקנסות.

אפילו התמיכה של עומרי בדודו, היא מפגן צורם של התנשאות. אם הוא באמת היה מכבד את דודו, הוא לא היה מתייחס אליו כאל טמבל שצריך להנחות אותו כל הזמן מה לעשות ולהגיד. "תנשום, תנשום" הוא אומר לדודו במשימת הטוקבקים, ועוד מעט גם היה מתנדב לעשות לו הנשמה מפה לפה, בשביל להציג אותו כחסר אונים.

התמיכה בדודו נחשפה במשימת היאבקות השניים. דודו טען שהוא יכול היה לנצח את עומרי אם לא היה מאפשר לו לקום אחרי שנפל שלוש פעמים. הוא גם טען שעומרי שם לו רגל בסיבוב האחרון ולכן הכשיל אותו. עומרי פטר אותו ב: "בחייאת דודו, זאת רק תחרות". תחרות, שהוא עומרי, חייב לנצח בה גם במחיר החברות עם דודו, כי לא יאה לדמות נערצת כמוהו להפסיד. דודו בתגובה לחש לעצמו: "נחש".

דודו לא היה מודע להברקה שיצאה מפיו כאשר בזמנו החמיא לעומרי שהוא טווס שלא מנפנף בנוצותיו. מה שדודו לא יודע הוא שעומרי אמנם לא מנפנף בנוצותיו כי זה לא מצטלם טוב, אבל עדיין נשאר טווס. כמו למשל אחרי כל העמדה להדחה הוא מודיע שהוא היה מעדיף לעמוד להדחה במקום דייר אחר. שוב אותה התנשאות מעצבנת במסווה של המציל הלאומי, כאילו רק הוא יכול להינצל מהדחה כי אין מוצלח ממנו.

היה רגע אחד של הארה בביקור חסר התועלת של שני מנחי התוכנית בתוך הבית, כאשר קורין שאלה את עומרי למה הוא התלבט כל כך אם להתאהב בקסניה. כאילו שהתאהבות זה משהו שאתה יכול לפקוד על עצמך לעשות. בעצם, עומרי כבר סיפק לנו את התשובה כאשר שאל את אחיו בביקור המשפחות: "איך אני וקסניה נראים בחוץ". ואת זה שאל מי שמעמיד פנים שטוקבקים רעים לא מעניינים אותו. דווקא העדפתי את התגובה של דודו שהודה שתגובות ברשת מלחיצות אותו.

למרות הכול, ועל אף העובדה שעומרי מנסה להחיות את השפה העברית, עם ביטויים והמצאות שלא מופיעים בשום מילון ("ציפורים ירוקים"?), הוא בכל זאת יותר אינטליגנטי מכול השאר. ייזקף לזכותו שבמשימת הטריוויה, הוא היחיד שידע ש"יש לי חלום" נאמר על ידי  מרטין לותר קינג. קסניה כמעט רצתה להגיד פוטין, אבל הודתה לגמרי בשוויון נפש שהיא לא יודעת.

באופן אירוני, את שי חי שנאו על פינתו "כל האמת בפרצוף" שהייתה ספר "שיר השירים", לעומת הקללות ברשת. אך כשהאח הגדול מציג אותן בפניהם ובעצם הופך לממשיך דרכו של שי חי, חבורת הכסילים מקבלת את הקללות האלה באהבה.

שי מיקה במשימת שאלות הטריוויה ממש המיסה את ליבנו, כאשר התעצבנה שהאח הגדול עוזר לדודו בתשובות. כל כך הרבה פרגון עוד לא נראה על המסך. כמובן שכאשר היא בחרה בדודו לשחק מולה, היא עשתה זאת אך ורק על מנת לנצח אותו כי היא ידעה שהוא לא גאון הדור, ולא כפי שטענה בהתחסדות האופיינית, שהיא רוצה לתת לו צ'אנס לצבור נקודות.

במחשבה שנייה, ובשביל אפקט השוס הגדול, אולי כדאי שקסניה תנצח, גם אם כמה טוקבקיסטים חושבים שהיא "פלקט". רק בשביל שנוכל להשתעשע בניחושים, שעומרי הידוע בקנאתו, בטח יחשוב לעצמו: "איזה באסה, רק בזכותי קסניה הגיעה לגמר ועכשיו גם ניצחה אותי". כמו אותו ילד שמעתיק במבחן מחבר ובסוף מקבל ציון יותר טוב ממנו.

רגע אחד בלבד מעוד פרק שבא איכשהו להציל את העונה בעזרת משימות נוספות, הצליח אתמול לעורר אצלי איזשהו גרגור של צחוק, כאשר דודו שאל את ברק: "מה קורה כשאין דופק"? ברק: מתים, אתה יודע".