סערה מחוץ לבית ה"אח הגדול": כתבת גלי צה"ל, הדס שטייף, זכתה לאיומים מיהודית בן נתן, אמו של דייר "האח הגדול", עמרי בן נתן, בעקבות פוסט שהעלתה הכתבת בו האשימה את הדייר באונס. הפוסט עלה לאחר שסיפר בן נתן לדיירי הבית כי הוא ואחיו התאום רימו בחורה באילת והתחלפו ביניהם, כך שהיא לא ידעה עם מי היא שכבה.



אמש העלתה שטייף פוסט בחשבון הפייסבוק שלה בו היא כתבה :"מישהי הפנתה אותי לפיסת האח הגדול הזאת... רבותי למי שלא מבין את המשמעות... מדובר באונס לכל דבר ועניין. מרמה והונאה של צעירה תמימה שחשבה שהיא מקיימת יחסי מין עם אחד והתברר שהיא עושה זאת עם אחיו. זו בדיחה כשזה קורה בין תאומים שמתחלפים ביניהם בכיתת לימוד. לא כשהם נכנסים למיטה עם צעירה. זה נקרא אונס. ולא רק בגלל זה עמרי הזה אסור שיזכה באח הגדול שהפך לקטן... ואני דווקא צפיתי בו באדיקות עד ש...".




עומרי בן נתן מספר בגאווה איך הוא ואחיו עבדו על...by yehudarvi בהמשך שיתפה שטייף וכתבה: "בעקבות הפוסט הזה זכיתי לשיחת טלפון מאיימת מאמא של עמרי שהיא תת אלוף בצה"ל. עכשיו אני אשמה... וגם בחוצפתה האשימה אותי שאני פועלת בשביל שי חי נו באמת... הדברים שהוא אמר הם הסיבה לפוסט הבא , זה הכל".



השיחה המדוברת בין נתן לדיירי הבית התרחשה כבר לפני מספר שבועות ותועדה בערוץ 26. מישהו דאג להפיץ את הסרטון המדובר בו נראה בן נתן בישיבת הבוקר עם הדיירים, ביניהם גם שי חי, תניה ואיציק כרסנטי. דודו כהן שאל את עמרי "עמרי עבדתם פעם על בחורה והתחלפתם? בן נתן השיב בגיחוך: "אכלת פעם ארוחת בוקר? ".



עו"ד בן קרפל, בא כוחו של האח התאום, רועי בן נתן, מסר בתגובה: "מרשי רואה בחומרה רבה את כלל הדברים הדיבתיים שמתפרסמים כנגדו וכנגד אחיו בתקשורת בימים האחרונים. מדובר על שורת פרסומים דיבתיים ופוגעניים אשר טוב אם לא היו מועלים על הכתב, מרשי ומשפחת בן נתן מתכוונים לפעול בכל הכלים החוקיים העומדים לרשותם ובלא דיחוי".