מיאן לואיס בכלל לא תכנן לחזור למרקע, אחרי שניקולס ברודי, האלטר־אגו שלו ב"הומלנד", הוצא להורג באיראן בתום עונתה השלישית. אלא שהשחקן הבריטי קיבל את התסריט לפיילוט של "מיליארדרים", ושינה את דעתו מקצה אל קצה. "חשבתי שזאת הייתה דרך נפלאה לסיים את חלקי בתוכנית, כי זה נעשה בטוב טעם ובחוכמה. רציתי לעשות דברים שונים לגמרי, תפקידים שייקחו אותי למחוזות חדשים ויאתגרו אותי. לכן מאוד הופתעתי שדווקא 'מיליארדרים' ענתה בדיוק על הצרכים שלי", אמר לואיס ל"אינדיפנדנט".



לואיס (45), שזכה באמי ובגלובוס הזהב על תפקידו ב"הומלנד" - הסדרה האהובה על ברק אובמה - משחק ב”מיליארדרים" את בובי "אקס" אקסלרוד, מנהל קרן גידור שמגיע ממשפחה קשת יום והגשים את החלום האמריקאי בגדול. 
 
כל זה קורה בסדרה שמעמידה באור מגוחך את כל זאבי וול סטריט הטורפניים. אלא שהמגלומניה ושיכרון הכוח של אקסלרוד מעלים אותו על הכוונת של התובע המחוזי הערמומי והשאפתן צ'אק רודס (פול ג'יאמטי "דרכים צדדיות"), שפוצח בסדרה של מלכודות דבש ומניפולציות, כדי ללכוד את הטרף שלו. מצד אחד מצטייר אקסלרוד כאדם שלרגע לא שוכח מאיפה הוא בא, ואף תורם מהונו למטרות הומניטריות כמו מימון שכר הלימוד של ילדי שותפיו שנספו באסון התאומים. עם זאת, הוא חסר עכבות ואין לו כל בעיה לדרוס את מי שמעז להתייצב נגדו.
 

"למרות ההצלחה המדהימה שלו, יש לו הרבה נקודות תורפה וחוסר שקט בסיסי. הוא עומד כל הזמן על המשמר בידיעה שרבים מייחלים לנפילתו. הרבה יותר מעניין לשחק דמויות 
 
בעלות חולשה מגיבורי־על, כי הן אנושיות. אני נמשך לדמויות שיש להן אותו דרייב ואותן תשוקות כמו כל אדם אחר, שבסך הכל רוצה לעשות את הדבר הנכון עבור משפחתו ועבור האנשים שהוא מעסיק. רק מי שאנושי טועה ואפשר לסלוח לו, ולכן יש הרבה מהמשותף בין אקסלרוד לברודי. שניהם, בסופו של דבר, רוצים לעשות את הדבר הנכון. את מה שמצופה מהם, אך המציאות טופחת לעתים על פניהם".
 
כדי להתכונן לתפקיד, לואיס - המעיד על עצמו שהוא לא מבין בכלל בשוק ההון ואת השקעותיו הפרטיות עושה באמצעות יועץ השקעות - בילה שעות ארוכות בחברת איילי קרנות הון גידור, כמו ביל אקמן ולארי רובינס, ונחשף ליאכטות המפוארות ולמטוסים הפרטיים שלהם.
 
למרות ההצלחה הנאה שלו, לואיס, ששיחק בנוסף בסרטו של סטיבן ספילברג "אחים לנשק" ובסדרת הטלוויזיה הבריטית "וולף הול", רחוק מלנוח על זרי הדפנה. "אני לא חושב שאנשים חושבים מתישהו שהם עשו את זה. אני מאוד בר מזל, ונהנה מרמת העבודה שאליה הצלחתי להגיע. אני בוחר בקפידה את האנשים הטובים, עם החומרים המעניינים, שעמם אני עובד. אבל אני ממש לא חושב שעשיתי את זה. עובדה שעוד לא זכיתי באוסקר, וזה בהחלט חלום שאשמח להגשים". 
 
"מיליארדרים", ימי חמישי, 22:00, Yes Oh