ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ) פנה למנכ"ל זכיינית ערוץ 2 "רשת", אבי צבי, ולמנכ"ל הרשות השנייה, ניר שוויקי, בדרישה שלא לשלב את הראפר, קובי שמעוני המכונה סאבלימינל, כמנטור בעונה הבאה של "דה ווייס". פריג' כתב את הדברים בעקבות העובדה כי סאבלימינל עתיד להופיע היום בעצרת ההזדהות עם אלאור אזריה, החייל שמואשם בהריגת מחבל מנוטרל בחברון

הסיבה לפנייה של ח"כ פריג' היא ראיון שנתן סאבלימנל לקראת העצרת, ובו לטענת ח"כ פריג', הראפר קרא להוצאתם להורג ללא משפט של מפגעים, גם אם אינם מהווים סכנה והוא מצטט במכתבו את דבריו: "ברגע שמחבל תוקף חייל עם סכין, הוא צריך למות", "מחבלים פשוט צריך להורג". לדברי חבר הכנסת, "אלו רק שתיים מהאמירות של סאבלימינל, אמירות שלא רק שמנוגדות להוראות הפתיחה באש של צה"ל, אלא שיש בהן משום קריאה להתבהמות מוסרית. להוצאה להורג ללא דין וללא משפט. אמירות שיש בהן בכדי להסית לעוד הרג ושפיכות דמים ולדרדר עוד את מוסריותה של מדינת ישראל".


עוד הוסיף פריג' כי "סאבלימינל הוא אדם מסוכן, שכן דווקא בשל מעמדו הציבורי כיוצר, יש מי שעלולים להקשיב לאמירותיו וליישמן. על כן ראוי כי 'רשת' תמנע מלתת לאדם מסוכן שכמותו בימה ציבורית רחבת היקף, בה הוא עלול להשתמש לשם קידום האידיאולוגיה המסוכנת שלו. לא זו בלבד, אלא שבעצם צירופו לתוכנית של אמן שהתבטאויותיו כל כך חריגות ומקוממות, יש משום העברת מסר של הבנה לדברים".

פריג' חתם את מכתבו בקריאה לרשת למנוע מסאבלימינאל זמן מסך וכתב: "אני מאמין כי אמנים צריכים להשתמש במעמדם בכדי לבטא עמדות פוליטיות, גם אם הן אינן פופולאריות. אבל במקרה הזה לא מדובר בעוד אמן עם עמדות פוליטיות קיצוניות יותר או פחות, אלא באדם הקורא לציבור לבצע פשע. להרוג מפגעים, גם אם לא נשקפת מהם סכנה".

"לאחרונה אמרת שכאשר תוכנית 'האח הגדול', תופק על ידי רשת היא תעשה בצורה שונה, אחראית יותר", כתב פריג' לצבי, מנכ"ל רשת. "האמירה הזו חשובה, אבל את הכיסוי הראשוני שלה עליך לתת כעת, בהודעה כי סאבלימינל, על שלל מסריו לא יהיה חלק מתוכנית בהפקתה של רשת".