יחס מועדף: נשיא ארה"ב ברק אובמה היה בין בני המזל שקיבלו את פרקי הסדרה שמשגעת את העולם, "משחקי הכס", לצפייה מוקדמת, והחל משעות הלילה תמה המתנה של קרוב לשנה גם עבור יתר המעריצים: העונה השישית של סדרת הלהיט הטלוויזיוני זוכת האמי, "משחקי הכס" התחילה ומשודרת ב-HBO. 

העונה הקודמת הסתיימה בדרמה גדולה כאשר ג'ון סנואו נדקר פעמים רבות על ידי עמיתיו למשמר הלילה, סרסיי לניסטר הושפלה כאשר צעדה עירומה במצעד הבושה, אריה סטארק איבדה את מאור עיניה בבית השחור והלבן בבראבוס, אחותה סאנסה סטארק נמלטה מטירת וינטרפל עם ת'יאון גרייג'וי וחאליסי מצאה את עצמה נטושה מול לוחמים דות'ראקים.
 
אחת השאלות הגדולות ביותר שנותרה פתוחה היא אם ג'ון סנואו, אחד מגיבורי הסדרה, אכן נרצח בטירת שחור והצטרף לרבים מבני משפחת סטארק שמצאו את מותם בדרכים אכזריות בעונות הקודמות או ששמא הוא ישוב מהמתים. על אף שהכותבים והשחקן קית הרינגטון שמגלם את סנואו טענו כי מפקד המשמר המודח לא ישוב, הגעתו של הרינגטון לסט הצילומים והטריילרים של העונה רמזו כי הוא צפוי לחזור לחיים בדרך שעדיין אינה ברורה.
 

בניגוד לעונות הקודמות, שהתבססו על סדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח" של הסופר ג'ורג' ר"ר מרטין, העונה השישית יוצאת לאקרנים עוד לפני שהתפרסם הספר החדש "רוחות חורף". למרות זאת, היוצרים דיוויד בניוף וד"ב וייס, הבהירו כי הם יודעים כיצד העלילה תתקדם. "אנחנו מגיעים לקו הסיום, ומההתחלה התקווה שלנו הייתה לספר סיפור מלא עם התחלה, אמצע וסוף", אמרו ורמזו כי ייתכן שהעונה הנוכחית תהיה גם האחרונה. "אנחנו כותבים כעת את המערכה האחרונה, והדבר האחרון שאנחנו רוצים לעשות הוא להישאר על הבמה אחרי שהמחזה נגמר".

בין שלל השחקנים על הסט של "משחקי הכס", העונה הנוכחית גם תציג לראשונה שני שחקנים ישראלים. אניה בוקשטיין מגלמת את קינבארה, כוהנת אדומה המשתייכת לדת של רה'לור, אל האור, ואף הופיעה באחד הטריילרים הרשמיים. גם השחקן יוסף סוויד לוהק לעונה החדשה, אולם תפקידו עדיין לא ידוע.