הקומיקאי אדיר מילר, שלעג למשטרה בתוכנית האחרונה "צומת מילר" כשרמז על ההטרדות המיניות וכן הציג את השוטרים כחסרי השכלה, וזאת כשבקהל ישבו שוטרים, לא יופיע בערב הוקרה לשוטרי מחוז תל אביב וזאת אחרי שהופעתו שתוכננה והוזמנה מראש ל-1 בספטמבר בוטלה בהוראת פיקוד המשטרה.


ארגון השוטרים איפ"א ישראל, בסיוע של סניף הארגון במרחב קדם, ארגנו עבור שוטרי מחוז ירושלים ערב הוקרה שנקבע, כך עולה ל-1 בספטמבר. בחלק האמנתי נבחר הקומיקאי אדיר מילר כמי שינעים את זמנם של השוטרים ובני זוגם.
אלא, שאת צמרת הפיקוד במשטרה האמירות הפוגעניות לא כל כך הצחיקו והם מיהרו להבהיר לארגון איפ"א כי לא יתירו את השתתפות השוטרים בערב ההוקרה. בעקבות ההנחיה האמורה הוציא יו"ר איפ"א בסניף מרחב קדם הודעה לפיה ההופעה של אדיר מילר בוטלה. הודעה דומה הועברה לחברה המארגנת שנתקבלה לארגן אומן חלופי בסדר גודל דומה או לחלוטין לבטל את האירוע כולו.



 

ד"ר ערן ישראל מזכ"ל איפא ישראל אמר בתגובה: "אדיר מילר, שהיה אמור להיות האמן המרכזי, מוכר, מוערך, בעל חוש הומור נפלא וכותב נפלא, אלא שבתכניתו בטלוויזיה הוא בחר ללעוג לשוטרים ולעשות זאת באופן משפיל, מעליב ופוגע. שוטרים רבים מחו על הפגיעה הזאת ובעקבות הדברים הללו הוחלט בארגון השוטרים להחליף את אדיר מילר באמן אחר".

 

מילר: "רוח חדשה נושבת במשטרה, בעבר צחקתי על דנינו"


אדיר מילר, שנמצא בחופשה עם אשתו בווינה, אוסטריה, התראיין ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" ואמר: "אנחנו נוחתים היום בלילה, ומזל שהשוטרים כבר לא אחראיים על הגבולות. יכול להיות שלא היו מכניסים אותי. מחו"ל זה נורא משעשע איך דברים מתנפחים ומקבלים מימדים לא הגיוניים. בסדרה עצמה, הופעתי בפני משטרת ישראל, והמפקד ביקש שאני ארד עליו. יש השתלשלות אירועים, ואז שאלתי איך הגעת להיות ניצב, והוא עונה לך, הייתי תת ניצב. לא הרבה בדיחות אתה צוחק מהם בקול שאתה כותב אותן, אבל זאת היתה אחת מהן. כנראה שהמשטרה מעדיפה אמן שלא צוחק עליה".



"בדיוק אמרתי לאישתי, שעם כמות הבדיחות שאני מספר עליה, הייתי צריך לעזוב את הבית. כנראה שרוח חדשה נושבת במשטרה, אני חייב לציין שהופעתי המון פעמים מול המשטרה, הופעתי מול אגף החקירות, מול ניצב מני יצחקי ולא חסכתי את לשוני עליהם. יש קטע בפרק שאני אומר לדנה וייס על הופעה שהיתה לי מול שוטרים.



כשהתפוצצו פרשות ההטרדות המיניות, היתה לי הופעה באותו ערב מול המפכ"ל יוחאי דנינו וכל ניצבי המשטרה, פניתי לדנינו, הוא אמר לי שהוא מאשר ואמרתי ש"הייתי שוקל להחליף את הדרגה ניצב לרפוי. הוא נורא צחק. זה היה בהומור, צומת מילר צוחקת על הכל. אני צוחק בעיקר על עצמי, רק בפרק האחרון טל מוסרי ויובל המבולבל צחקו על עצמם בטירוף, אריק זאבי צחק על עצמו, אנחנו מדינה עם קשיים ובעיות, זה לא יזיק. חבל שהם לקחו את זה ככה.



"אני צוחק על כולם, גם על מס הכנסה. היתה לי הופעה מול רשות המיסים, והבדיחה הראשונה היתה שעכשיו אני צריך לדווח על ההופעה הזאת. אני קומיקאי, תפקידי לשים את הפנס הקומי על כל דבר, לא לקחת את הדברים יותר מדי ברצינות, ואני לוקח את זה בקלילות ובהומור, אם ירצו אותי, אני אגיע באהבה, וגם אם לא. הכל טוב. אמשיך לספר בדיחות על החיים שלנו במדינת ישראל, ומשטרה זה חלק מזה, בגלל זה גם הם לא חסינים".