איך נראים החיים של שיר אלמליח בשנה האחרונה? מצד אחד, היא נבחרה לככב על שלל שערי מגזינים, לזכות בתואר הנחשק “האישה הישראלית הסקסית ביותר לשנת 2015" ואף להיבחר לייצג את הפנים היפות של ישראל בפרויקט מיוחד של משרד החוץ לרגל חגיגות יום ההולדת ה-68 של מדינת ישראל. אך מצד שני, אלמליח חוותה פרידה מבן זוגה אלרואי כהן והתמודדה עם מחלתה הקשה של אמה. בראיון לתוכנית "אנשים" בערוץ 2, סיפרה הדוגמנית על הליך הגירושין שעדיין לא נגמר, על מחיקת התמונות שלה ושל כהן מחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלה, ואפילו זרקה טיפ למחזרים פוטנציאליים. 



"אנשים חשבו שהכל טוב והכל ורוד", סיפרה אלמליח, "אבל אצלי לא היה טוב ולא היה ורוד. עברתי דברים לא קלים וקשים ואני באמת משתדלת לאסוף את עצמי ולהמשיך הלאה. עד שהגעתי להחלטה הזאת, שאמרתי לעצמי שאני קמה והולכת, לקח לי הרבה מאוד זמן". עם תהליך הגירושין, הסכסוך בין בני הזוג עבר גם למחוזות העסקיים, כיוון שכהן שימש גם כמנהלה העסקי. ועכשיו, לטענת אלמליח, מתנהל בן זוגה לשעבר בסחטנות








הדוגמנית התייחסה גם לעתיד וסיפרה כי כסף זה לא מה שמעניין אותה בבן זוג, ואף חשפה כי אחרי הגירושין היה מחזר ששלח לה מתנות לביתה במטרה לקנות את ליבה, אך היא בתגובה שלחה את המתנות אליו חזרה. "גבר ששולח לי הודעות וכותב 'לי יש לי כסף ואני ככה וככה' זה פתטי בעיני. אני לא אוהבת שקונים לי דברים, בטח לא על ההתחלה, אני אוהבת להכיר את הבנאדם. כשמישהו מנסה לקנות, אני ישר אומרת 'טוב, הוא פחות מעניין'.

אלמליח הסבירה שכשהיא תחפש בן זוג, היא תתרכז בדברים פחות חומריים: "כשאחפש, כמובן שארצה מישהו שיהיה קודם כל איש טוב, עם שאיפות, נאמן, מכיל. הכסף והשטויות מסביב פחות מעניינים אותי".

כזכור, אלמליח וכהן הכירו עוד בימי התיכון שלהם בעיר קצרין. אחרי שבע שנים של מערכת יחסים הדוקה השניים החליטו שהם הופכים לבעל ואישה - תוך שהקריירה של אלמליח, הדוגמנית העולה, מזנקת לשיאים חדשים. כמעט שנתיים וחצי של נישואים הגיעו לסיומם לפני כמה חודשים, כשבערב ליל הסדר עזבה את דירתם המשותפת.