22 שנים חלפו מאז שודר הפרק הראשון של הסיטקום האהוב "חברים", ובאולפני הטלוויזיה עדיין מנסים לפענח את סוד ההצלחה של הסדרה. אולי הדמויות היום-יומיות, שקל להזדהות איתם והעיסוק באהבה, חברות ועבודה עזרו, אבל יותר מכל, עשו את הסדרה השחקנים, שגרמו לנו לרצות להיות חלק ולשבת איתם על הספה או לשתות קפה ב"סנטרל פרק" ולנצח יהיו עבורנו הדמויות שגילמו בחברים.



אז איפה הם היום? ליסה קודרו, לנצח פיבי בופה' כיכבה בשנת 2014 בעונה השנייה של הסדרה "קאמבק" ושיחקה שם את ולרי צ'ריש, שהיא, לא במפתיע, כוכבת עבר מסיטקום מצליח המנסה לעשות קאnבק לאחר שנשכחה. קודרו הייתה מיוצרי הסדרה והכניסה לתוכה הרבה הומור עצמי על הקריירה שלה. בחודש הבא יצא לאקרנים סרט מתח דרמה "הבחורה על הרכבת" בו תשתתף ותגלם דמות בשם מוניקה.



מתיו פרי, צ'נדלר בינג בשבילכם, עולה בחודש הבא ב-CBS עם העונה שלישית של הסיטקום "הזוג המוזר" בו הוא מככב ואף לוקח חלק בהפקה. בסדרה' המבוססת על המחזה המפורסם של ניל סימון, פרי מגלם את הדמות הראשית, שדרן הרדיו אוסקר מדיסון הציניקן, דמות שפרי בהחלט מרגיש איתה בנוח.



ג'ניפר אניסטון, מעסיקה בימים האחרונים את הרשת בעקבות הגירושים המתוקשרים של בעלה לשעבר בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, עבורה עזב את אניסטון. אבל עם קריירה רבת שנים בקולנוע, היא אולי המצליחה ביותר מבין החברים, ובכל זאת תמיד נאהב אותה כרייצ'ל גרין. בשנת 2012 קיבלה אניסטון כוכב בשדרת הכוכבים הנחשקת בהוליווד, היא אחת מהשחקניות המרוויחות ביותר בהוליווד ובשנת 2014 שוויה הוערך בכ-150 מילון דולר. לאחרונה שיחקה בסרט הקומדיה "יום האם" ונבחרה ע"י מגזין People לרשימת הנשים היפות ביותר בעולם לשנת 2016, הישג לא קטן בתעשייה כשאת בת 47.



פסק זמן מהמשחק


דיוויד שווימר, התחיל את דרכו בטלוויזיה כרוס גלר ולאחר מכן זנח כמעט לחלוטין את המשחק. שווימר עבר לביים, דבר שהחל לאהוב כבר בתקופת חברים כאשר ביים מספר פרקים בסדרה. במהלך השנים שמענו אותו כמדובב את מלמן, הג'ירף ההיפוכונדר מסרטי האנימציה המצליחים "מדגסקר" . לאחרונה חזר לתחום המשחק ככוכב בסדרת המתח האמריקאית "סיפור פשע אמריקאי".



עזב את עולם המשחק, דיוויד שווימר
עזב את עולם המשחק, דיוויד שווימר



מאט לה בלאנק, הזכור כג'ואי טריביאני, ניסה לרכב על ההצלחה של חברים בסדרת הספין-אוף "ג'ואי" שעלתה לאוויר ב-NBC חודשים ספורים לאחר סיום העונה העשירית והאחרונה של חברים. הפרק הראשון עוד זכה להתלהבות שבאה עם הדמות האהובה וגרפה כמות של כ-18 מיליון צופים, אך הסדרה הפכה לכישלון שהוכיח שחברים טובים כשהם ביחד ומאזנים אחד את השני. מאז מככב לה בלאנק בסיטקום הבריטי-אמריקאי "אפיזודס", שם משחק את עצמו, דמות בשם מאט לה בלאנק שהוא במקרה כוכב עבר של סדרת טלוויזיה מצליחה.



מאט לה-בלאנק וקורטני קוקס. צילום: Getty Images
מאט לה-בלאנק וקורטני קוקס. צילום: Getty Images



קורטני קוקס, שבליבנו היא תמיד תהיה מוניקה גלר, כיכבה בשנים האחרונות בשש עונות של הסדרה המצליחה "קוגר טאון" שעלתה לאוויר בשנת 2009. קוקס גילמה את הדמות הראשית, ג'ולס, שהיא גרושה ואם לנער מתבגר. כמחווה לחברים, הופיעו לצידה של קוקס בתפקידי אורח בסדרה ג'ניפר אניסטון, ליסה קודרו ומתיו פרי . במקביל לקוגר טאון, המשיכה קוקס להשתתף בסדרת סרטי האימה "הצעקה" כגייל ותרס ריילי.



בתחילת השנה דובר על איחוד היסטורי של חברים ומעריצים רבים שחיכו לרגע התאכזבו לגלות שמדובר היה בראיון קצר של הכוכבים לרגל יום הולדתו של הבמאי ג'יימס בורוז. האיחוד לא כלל את השחקן מתיו פרי שבאותה תקופה שהה בלונדון, כך שנותר לנו לחכות לרגע שבו באמת נצפה בכל החברים האהובים ביחד על המסך. עד אז, נסתפק בשידורים חוזרים.