המון סימני שאלה הופנו לעברה של הדוגמנית-הכוכבת רוסלנדה רודינה בשנים האחרונות. בת זוגו של אייל גולן, אתו הביאה ילד לעולם, התארחה בתכנית של גיל ריבה בערוץ 10 וענתה על כמה שאלות קשות מולן היא ניצבת תקופה לא קצרה. 

"בהתחלה, כשלא הבנתי את התקשורת, אז הייתי אומרת 'מה וזה' ו'איך הוא אומר עלי דבר כזה'", סיפרה רוסלנה על התגובות שהיא מקבלת מטוקבקיסטים ברשת, תגובות שהן לעיתים קרובות קשות ואכזריות, כמו בדוגמה הבלתי נשכת של המקרה בו העלתה הדוגמנית תמונה באינסטגרם עם שגיאת כתיב באנגלית . "אני קוראת את התגובות וצוחקת, כי זה סתם מעניין לדעת מה אומרים". 

כזכור, רק לפני מספר חודשים השתתפה רוסלנה בתכנית הריאליטי "הישרדות", שם היא הגיעה עד הגמר וזכתה לפרגון גדול על התנהלותה לאורך כל העונה. "טוקבקיסטים אפילו שאלו אותי אם הקטע של 'הישרדות' היה אסטרטגיה- לנקות את התדמית של אייל גולן או משהו, כשבעצם מה שרציתי זה שיכירו אותי - תכירו אותי, תשפטו אותי,  ואחר תעשו מה שאתם רוצים. קחו, אני נותנת לכם".  

עוד חשפה רוסלנה עדות מצמררת בה התוודתה שהיא נפגעה קשות מכמה טוקבקים שנכתבו על בנה המשותף עם גולן – יאן, ואפילו סיפרה מה הייתה עושה אילו הטוקבקסיט היה ניצב מולה. "קראתי קודם כול טוקבקים על יאן כשהוא נולד. זה כאילו אם הבנאדם היה עומד מולי, הוא היה מקבל סטירה. כתבו עלי גם שאני יוצאת עם אייל בגלל הכסף ושפרסום זה הדבר היחיד שמעניין אותי ושעשיתי את ההיריון הזה בשביל תקשורת. דברים הזויים". 

 

 

A photo posted by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

 

למה יש על המושלם הזה!!!! אלוף של אמא

A video posted by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on

 

 

A video posted by Ruslana Rodina (@ruslanarodina) on