התגובה של השף יונתן רושפלד לאודישן של ערן בזנוס בפרק הבכורה של "מאסטר שף 6" ממשיכה לעורר סערה ברשת. "שלומי מעולה היום", אמר רושפלד ל"מעריב" בתגובה ראשונה לביקורת. "אני מזמין את כל מי שרוצה להיות שופט במקומי להציע מועמדות. ישקלו אותה בכובד ראש". 

כזכור, אתמול שודר קטע בו תקף רושפלד בחריפות את המתמודד ערן בזנוס, בן 40 מקנדה. היחסים בינו לבין רושפלד החלו ברגל שמאל כשבזנוס הכריז עם כניסתו לאולפן כי הוא "מעריץ את אייל שני, צופה בסדרה בזכותו".  כבר תוך שהוא מבשל את המנה בפני השופטים, רושפלד החל גוער בו. "אני לא מבין מה אתה עושה שם במחבת. אתה עושה מלא טעויות", נזף בו. בשלב מסוים הוא החל מעיר לו על כל צעד שהוא עושה.

בזנוס הסביר מספר פעמים כי הוא לחוץ ונרגש. "הוא לא לחוץ, הוא לא יודע לבשל. אני אומר לך את האמת, זה דבר נורא פשוט", ירה רושפלד בתגובה. 

כשהוא טעם את המנה שהוגשה לו, אמר רושפלד, "אין, זה לא יכול להיות. די, בואו נפסיק את הדיון, נשלח אותו הבייתה, הוא לא יודע לבשל". 
האודישן עורר תגובות נרגשות וביקורות ברשת, התוקפות את התנהגותו של השף ומצדדות במתמודד. "פשוט בושה איך שהוא התנהג בתוכנית ושאפו לבחור הנחמד ששמר על שפיותו! רק מתאר לעצמי אם היה נופל ככה על ישראלי עצבני...תת רמה של תכנית", כתב אחד המגיבים בעמוד הפייסבוק של מאסטר שף.