הכתב הפלילי גלעד שלמור המליץ על צמד סדרות טלוויזיה העוסקות בעולם הפשע, בתוכנית שהוא מגיש ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" עם עמיתו ברהנו טגניה, סיפר שלמור מה מכניס אותו למתח בעבודה: "אני רוצה להמליץ על שתי סדרות טלוויזיה שעוסקות בפלילים ובעגה המקצועית 'יעיפו את הסכך'. הראשונה היא העונה השנייה של 'Narcos'. חייבים לראות אותה. הסדרה מתארת את חייו של פבלו אסקובר, גדול סוחרי הסמים של קולומביה. סיפור מרתק על אדם שלמען בצע כסף היה מוכן לעשות הרבה מאוד דברים. מאוד מעניין. במסגרת המאבק היה לו את קרטל הסמים הכי גדול בקולומביה".



"במסגרת הרצון שלו לשמר את השליטה, הוא באמת רצח אלפי אנשים ועדיין בסדרה הזאת אפשר לבנות איזו הזדהות עם הדמות, וגם אם אתה לא מזדהה אתו, אתה בטח מחבב אותו", טען שלמור. "חשבתי שאם היה מדובר בטרוריסט, או מישהו שהיה מבצע את רציחות על רקע גזעי או גזעני, אז אף אחד לא היה חש כלפיו הזדהות. ברגע שזה על רקע כספי, תאוות בצע, על זה יש לנו איזושהי סלחנות ולזה אנחנו יכולים לפתח איזושהי הזדהות. אני לא חושב שהייתי מסוגל לצפות בסדרה על בן-לאדן ולחוש הזדהות או סימפטיה או אמפטיה כלפיו. ופה, כלפי אסקובר, שלא ביצע את מעשיו על רקע אידיאולוגי או גזעני, אלא על רקע של תאוות בצע ורצון לשמר כוח וכסף. דווקא עם זה כן אנשים מזדהים וזה מראה משהו מעניין על נפשו של האדם". 


"הסדרה השנייה היא 'ליל האירוע', שמתארת את הסיפור של בחור אמריקני ממוצא פקיסטני", סיפר, "בחור מקסים באמת, עלם חמודות, שנקלע לסיטואציה בה הוא פוגש בחורה ובסוף הערב הוא מוצא את הגופה שלה שחוטה על המיטה אצלה בבית. הם השתמשו קצת בסמים ואלכוהול, הוא לא יודע מה קרה שם, ומהנקודה הזו מתחילה הסדרה. בלי לעשות ספוילרים, מצליחים לבנות שם עלילה דרמטית בצורה מאוד מאופקת. הפרפרים שמפרפרים לך בתוך הבטן, מפרפרים בתוך קופסה".