זכייתו של דונלד טראמפ בבחירות בארצות הברית גרמה למספר חברי כנסת, אישי ציבור ואנשי תרבות למהר לאלבום התמונות ולשלוף תמונות ישנות שלהם עם הנשיא הנבחר. רובם, אגב, טוענים כי הם הימרו מראש שהוא יזכה, ואנחנו, ובכן, נאלצים להאמין להם. שניים מהאנשים ש"השוויצו" בזכייתו בבחירות היו חבר הכנסת אורן חזן ואשת העסקים פנינה רוזנבלום, שגם כן מבקשים ליהנות מאבק הכוכבים של הזכיה.



רוזנבלום בחרה להעלות לאינסטגרם את התמונה שלה, שהיא חצויה ובצידה השני נמצא טראמפ, וכתבה: "מה שמשותף לאנשי עסקים מצליחים הוא שהם יעשו הכל בכדי להשיג את המטרות שלהם, גם אם כל העולם לא מאמין שהם יצליחו. הם הולכים עם הלב שלהם, עם האמת שלהם וזה סוד ההצלחה. אז כן, אני שמחה שטראמפ נבחר - אני מזדהה איתו, בייחודיות ובצבעוניות שלו והוא נותן תקווה לכל אנשי העסקים שהכל עניין של רצון והתמדה ואם הם ירצו הם יכולים גם לנהל מעצמות".







חבר הכנסת אורן חזן, שבמהלך היומיים האחרונים מתגאה בכך שידע כי טראמפ יזכה בבחירות, המשיך להציג את "הנבואה" שלו באופן משעשע, כשצבע את שערו ואף הגדיל והחליף את תמונת הפרופיל שלו לתמונה זו. לאחר מכן כתב: "רבותיי, מהפך. בארצות הברית, בישראל, וכנראה בעוד מדינות הפוליטיקה הישנה הושלכה לפח. אנחנו בעידן הפוליטיקה החדשה, זו שאומרת את האמת. זו שיודעת להגיע לציבור ישירות ולא צריכה "מתווכים" (בדרך כלל לא אמינים כמו העיתונאים). זו שאני הבאתי לקדמת הבמה בשליחות הציבורית שלי. 

בתחילת קמפיין הבחירות בארה"ב, התייחסו אל דונלד טראמפ כאל קוריוז, ליצן שאסור לקחת ברצינות, אחרי שהביס את הממסד הרפובליקני והפך למועמד המפלגה בבחירות לנשיאות, החלו לצאת ההשמצות, הלכלוכים, ההכפשות, השיימינג (נשמע לכם מוכר ???) גם זה לא עזר...
לכל אורך הדרך האמנתי ואמרתי שהנשיא הבא של ארה"ב יהיה דולנד טראמפ. לא כי אני פרופ' לסקרים. בדיוק ההפך. בניגוד לתקשורת ולסוקרים, אני כבר מזמן הפנמתי את השינויים שעוברים על ה'אזרח הרגיל' גם בארה"ב וכן גם בישראל. אני כבר מזמן טוען כי הגענו לסוף עידן ה"פוליטקלי קורקט". הציבור רוצה לשמוע את האמת ולא מילים מכובסות ומסרים עטופים בכוונות נסתרות.

 

הכי טוב עד עכשיו

A photo posted by Gur Alfi Aharon (@alfiguri) on