רון עבדן, לוחם מבצעית שמשון, הצליח לרגש את כולנו על במת "דה ווייס". לאחר שהצליח לגרום לשלומי שבת להסתובב, נחשפנו כולנו גם לסיפור המרתק שלו, שגרם לרבים בבית להזיל דמעה ולרצות לקום מהספה כדי למחוא כפיים. בשיחה עם "מעריב אונליין" מספר עבדן על רגעי המתח שחווה, עד שקיבל את האישור המיוחל. עבדן, למי שלא עקב, נפצע לפני יותר משנה ממטען חבלה שנזרק על ידי מחבל לעבר מוצב פנורמה, הוא נפצע באורח קשה מחמישה רסיסים שפגעו בעין השמאלית שלו, עבר ניתוח לא פשוט, איבד ראייה בעין אחת ושני רסיסים נותרו במוחו ופגעו לו בזיכרון לטווח קצר. למזלו של רון (ולמזלנו)  הוא נכנס לנבחרת בסופו של דבר.



האמנת ששלומי יבחר בך?


"שניה לפני ששלומי לחץ הייתי בטוח כבר שלא עברתי. השלמתי עם זה וקיבלתי את זה ושזהו, אולי ננסה בפעמים הבאות."



איך התגובות בחוץ?


"התגובות בחוץ פשוט מטורפות. עברו מהפרק בכורה כבר שבוע ימים ולא מפסיקים לשלוח לי הודעות ובקשות חברות להגיד שלא הפסיקו לבכות בגללי שריסקתי אותם ושאני מאוד מרגש. האודישן שלי הגיע עד לעיתון צרפתי ודנה רון מאח הגדול ואוריאל ויקותיאל כתבו עליי פוסטים מרגשים. התגובות מדהימות זה פשוט כיף ועושה טוב כל הפירגון והערכה שאני מקבל, לא צפיתי שזה מה שיקרה".



גם בני המשפחה שהתייצבו בשבילו מאחורי הקלעים חלקו איתנו את החוויה: "זאת היתה התרגשות גדולה מאוד. רצינו את זה בשביל רון. המוזיקה מאוד חשובה לו ולכן היה רצון גדול שהמנטורים ילחצו בשבילו. זה היה החלום שלו ששלומי שבת יסתובב אליו וברוך השם אנחנו שמחים שזה התגשם עבורו".