באווירה ממש לא טובה, הודח אמש חזי מבית האח והוא לא יוכל לממש יותר את ההבטחה להפיל אותם אחד אחד, דהיינו את אלה שהעמידו אותו להדחה. לא נראה שהוא יחסר למישהו, אפילו לא בשביל האווירה הטובה. אפילו לא לעדן, שלא תהיה לה כל בעיה להזדחל למיטה של מישהו אחר ולהתכרבל איתו, בעיקר כשהקב"ה עומד לצידה אחרי כל התפילות שהיא מתפללת אליו. בכלל נראה כי האח הגדול כיוון להדחה של חזי, כי הוא תכנן מלכתחילה על רומן בין אנדל לעדן וחזי הרס לו את התוכניות. 

עונה שחונה ויבשה עוברת על בית האח הגדול. הרומנים, לא רומנים והריבים לא ריבים, ואם הגעתי למצב שאני מחכה לראות את כוכב בשביל לפחות לצחוק קצת, אז המצב בכי רע, ואני שמחה שהיא לא הודחה כי לפחות בזכותה אפשר לקטלג את העונה הזאת לז'אנר של תיאטרון האבסורד.
לשמוע את כוכב צועקת על אורנה שוב ושוב שהיא קנאית, סתם כך בלי סיבה, או חוזרת בפעם המי יודע כמה שחיים לא מדבר יפה לשמוליק, או לשמוע אותה מיללת בבכי שכל המשחק הזה וההדחות הם לא בשביל העצבים שלה, משעשע יותר מהחפירות של כל השאר. בעיקר כשהאינטונציה וסגנון הדיבור שלה מזכירים תקליט שהמחט נתקעה עליו במהירות הכי נמוכה. 

 
חזי. לא ממש יחסר. צילום: פייסבוק

וכי למה שהרומן בכאילו, של מעיין ואביחי, יהיה מעניין יותר? כי היא קיפצה עליו בחיבוק מאולץ של שמחה אחרי ששלחו מסוק לכבודה? תרגיעו, זה לא כאילו צפיתם עכשיו באיזושהי סצנת אהבה סוערת מחדר המיטות של בראד ואנג'לינה 
מטרת התוכנית היא לכלוא אנשים במקום סגור ולראות איך הם מתחילים לאבד את זה ולאכול אחד את השני מרוב שעמום. זה לא ממש קורה בעונה הזאת. חוץ מכוכב הקריזיונרית ואביחי שנהנה מדי פעם להתעלל בכמה מהם, כל השאר כמעט על תקן "וגר זאב עם כבש". אפילו אנדל שנהג לקלל כל מה שלא בא לו טוב בעין, הפך למתווך לענייני המזרח התיכון ומשכין שלום. 
ואם בענייני הלב עסקינן, היכן הימים שדנית גרינברג ירתה חיצי קנאה מאיימים וזועמים כלפי אליאב שהעז לפלרטט עם נופר בבריכה? הפעם, קיבלנו את שני הסופיסטיקייטד שיש לה איזשהו עניין לא סגור עם הפרוקטולוג, ובמקום לעשות לדן סצנה מהסרטים על שהעז ממש מול עיניה להרים את מעיין על כתפיו, היא נואמת לאינדל גרסה חיוורת וממש לא משכנעת של מונולוג שיילוק: מה, אני לא בן אדם שיש לו רגשות שאפשר ככה לפגוע בי?
זאת עונה חסרת להט עם פיגורות אנמיות ואם כבר מתעורר איזשהו קונפליקט עם פוטנציאל להתפתח לקרב אמיצים, הוא גווע עוד לפני שהצליח לתת את אקורד הפתיחה וכולם מתפייסים עם כולם, למרות מאמציו הבלתי נלאים של אביחי להכניס חיים לכל התסריט המשעמם הזה.