בכל עונה עולה השאלה מי מהדיירים אותנטיים ואמיתיים ומי עושה הצגות למצלמה. בעצם, למה זה משנה? הרי הם לא נשבעו בפני חברי הסנאט, להגיד אך ורק את האמת. אנחנו גם לא מצפים שהם יחרצו את גורל המזרח התיכון או יפתרו את בעיות הדיור. אז מה אכפת לי שהם עושים הצגות? הרי לא מדובר כאן בדוקו ריאליטי, אלא בריאליטי שואו, ואם השואו מעניין, למי אכפת מי אמיתי ומי מעמיד פנים?  מי מודע למצלמות ומי מתעלם מהן? וכי מה עדיף? אותנטיות משעממת או שואו מרתק?

לכן ההתעסקות בשאלת האותנטיות גוזלת אנרגיה מיותרת, מה עוד שקשה באמת לדעת את התשובה. לך תדע אם אורנה באמת אצילת נפש כמו שמציג אותה דן, או סתם מכשפה רעה מהגיהנום שעובדת על כולם עם קול הילדה שלה, ובינתיים טווה את רשתה להפיל בה את קורבנותיה. איך בכלל אפשר להאמין למישהי ששומרת מרחק נגיעה, אך אין לה כל בעיה ללכת למועדון "החתול והכלב"? מה הפלא שהיא ואביחי מצאו שפה משותפת. גם הוא דתי מזויף שכל רגע בודק אם הכיפה שעל ראשו במקומה, ובינתיים משחק ברופא וחולה עם מעיין מתחת לשמיכות, גוועלד!. 
אמנם הרעיון של דתיים מקולקלים יכול היה להוות רעיון מקורי למחזה בתאטרון האח הגדול, אך בינתיים השואו של העונה הזאת רחוק מלהיות אטרקציה בנוסח ברודוויי, והשחקנים לא מצליחים להמריא. הם תקועים באותה תמונה של אותה סצנה כבר חודש שלם. אביחי תקע עצמו ברומן עם מעיין שבכלל לא מעוניינת, במקום להמשיך הלאה ולנסות מזלו עם בחורה אחרת. שני עדיין תקועה בראשה עם דן שלא רק שהוא לא מעוניין, אלא הודיע לה חד משמעית שעדיף לה לטובתה לעוף הביתה כי כולם שונאים אותה. היא עוד שופכת עליו דמעות למרות ששמעה אותו מרכל עליה מאחורי הגב, סצנה שאפילו לא מתקרבת לרמת המתח והעניין שנופר מור יצרה בזמנו כאשר הקשיבה קשב רב לשיחת אליאב ודנית. 

לא צריכה לשחק: כוכב הכי אותנטית 

ואם בנוסטלגיה עסקינן. היכן הימים שאיילה ישבה על רצפת המקלחת באמצע הלילה ממררת בבכי ומתחננת בפני סער שיינפיין שיסלח לה והוא אסף אותה בזרועותיו ואהבתם פרחה? אלה היו ימי הזוהר של האח הגדול. גם סער ואיילה פברקו זוגיות אך לפחות המשחק היה אמין. היום, מרוב שהם כל כך רוצים להיצמד למישהי או מישהו אך ורק בשביל לתפוס זמן מסך או להיות רלוונטיים, זה נראה לגמרי מאולץ. הרי הרמז שזרק דן לאח הגדול שהוא מעוניין באורנה, זאת שליפה מהמותן של מישהו שחושש מה זה יעשה לרפיוטיישן שלו אם חלילה חתיך כמוהו יסיים את השהות בבית האח, מבלי שמישהי נתלתה על זרועו. אז עכשיו צריך להשתדך למישהי בכל מחיר על אפו וחמתו של הרבי מבני ברק. 
הרעיון של שני הפכים שמתאהבים על אף שהם באים מרקע שונה, אף הוא יכול היה לשמש כרעיון מעניין למחזה בתאטרון האח, אילו השחקנים היו הולכים איתו עד הסוף. בינתיים הם תקועים. 
זאת עונה שיש בה פוטנציאל לא ממומש והיחידה שבינתיים תופסת תאוצה מבחינה תאטרלית היא כוכב, והיא אפילו לא צריכה לשחק. היא הכי אותנטית, גם ברגעים הכי מוטרפים שהיא מייצרת. הרי לא יעלה על הדעת שהיא ביימה התעלפות מלווה בקריאות "אוי אוי אוי" כשהיא חשבה שהיא רואה את ילדיה במסוק. אתם מתארים לעצמכם מה היה קורה אילו תאלין לא הייתה תופסת אותה וכוכב הייתה נוחתת על עצם הזנב? אאווווץ'. 

דחוף לחיקוי בארץ נהדרת. כוכב  פרי (מימין)
דחוף לחיקוי בארץ נהדרת. כוכב פרי (מימין)
האישה הזאת מייצרת סקנדלים וסכסוכים מכלום, שלא נגמרים שעות ארוכות אחרי שהחלו, כי היא לא מפסיקה לדבר עליהם ו"מה זה, מה, מה היא חושבת, מה זה פה, מה, היא תגיד לי אם להדליק נר לעילוי הנשמה של הורי? שמעת שמוליק? בגללה גם שכחתי להדליק נר לעילוי נשמתם של ההורים שלך, מה זה, מה, ואם אתה תיכנס עוד פעם למטבח אני נשבעת לך שאני עולה במדרגות, שמעת?" כשהיא מנופפת בזרוע מאיימת כלפיו והוא מתכווץ תחת מבט האימים שלה.
זה כל כך הזוי מה שקורה איתה, שאי אפשר להפסיק לצחוק מהג'סטות והטונים המוגזמים שהיא משחררת לחלל הבית בלי לדפוק חשבון לאף אחד. אפילו שייקספיר לא יכול היה ללהק דמות גרוטסקית ומצחיקה יותר. שלא לדבר על כך שהיא דמות מצוינת לחיקוי ב"ארץ נהדרת". כרגע היא מועמדת להדחה ואם תודח, הבית לא יהיה כשהיה, בלי הדמות הצבעונית והצעקנית הזאת.
--