הקמפיין הרב ערוצי, שמנוהל כולו מישראל, בוים באמצעות לואיס לטרייר, הידוע בזכות העבודה שלו בסרטים: המשלח (1+2), האשליה, הענק הירוק, התנגשות הטיטאנים וללא מחסום. Wix גייסה בפעם הנוספת את צוות הקריאייטיב מסן פרנסיסקו, ג'ף האגינס ואנדראה ג'נטוס.
"אנחנו מתרגשים מאוד מכך שאנחנו מספרים את הסיפור שלנו בעצמנו ומהעובדה שזאת הפעם הראשונה בתעשייה שקמפיין סופרבול מושק Live" אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, "מעריצים ברחבי העולם בוודאי יזהו את הפנים המוכרות אבל הגיבורים האמיתיים הם הלקוחות שלנו. הסופרבול היא פלטפורמה מדהימה להציג את הכישורים שלנו, אבל הקמפיין הזה הוא הרבה מעבר לפרסומת עצמה, מדובר בנרטיב מתמשך על החברה ועל הלקוחות שלנו, והמסר הוא תמיד לאפשר למשתמשים שלנו, גם בעולם שלעיתים משובש, להיות הגיבורים האמיתיים".