סיפור התמונות של המגישה שרון פרי, היה ללא ספק אחד הסיפורים המדוברים ביום ברשת בשנה האחרונה. פרי, שכזכור הצטלמה בעירום בסמארטפון האישי שלה, נחרדה לגלות כי הוא נגנב וכי תמונותיה הופצו בכל הרשת. בתוך יום, הפך העניין להיות שיחה, כשהיא, מבחינתה, מאז המקרה, מנסה להתאושש מהמצב הלא פשוט אליו נקלעה.



בחייה של שרון פרי נמצא גם בנה הצעיר, שון, אשר מצא את עצמו גם כן בסיטואציה לא פשוטה לגילו, כאשר מרבית מחבריו ובני גילו מחזיקים במכשירי סמראטפונים ונחשפו לתמונות של אמו, בעירום מלא. בריאיון ראשון מאז המקרה לתוכנית "אנשים", חשף שון את ההתמודדות שלו עם הסיטואציה, וסיפר כי מבחינתו הדבר החשוב ביותר היה לתמוך באמו, מעבר לבושה האישית, ממנה ניסה להתעלם.



"אני תמכתי בה, לא התביישתי בה. לא פחדתי מה אחרים יגידו לי. לא ידעתי אם הם ראו כאלה דברים", אמר הבן והוסיף: "פשוט לקחתי את זה בתור משהו שקרה וכל מה שצריך זה עכשיו רק לתמוך בה ולחזק את אמא. ידעתי שזה יעבור עם הזמן והכל בסדר. לא בכיתי, לא התאבלתי, פשוט עזרתי לה כשהיא היתה ב"דאונים" שלה והיה לה קשה יותר להתמודד עם זה, אז אני עזרתי לה, אמרתי לה שהכל יהיה בסדר ושזה יעבור. 



פחדת ללכת לבית הספר?


"לא פחדתי אפילו לרגע. לא חששתי. אמרתי מה שיקרה יקרה, ואם מישהו יגיד משהו אז נראה מה יקרה". אגב, בניגוד לאמו, שון פרי לא ממש אוהב את התחום שבו אמו עוסקת: ""אני אוהב לעשות ספורט, נגיד, ללכת למכון, להתאמן, אבל לא אוהב לשחק כדורגל כדורסל, לא מתחבר לזה. גם גלישה לא הצלחתי לאהוב, גלשתי עד גיל 10. 



פרי עצמה סיפרה בתוכנית: "נחרדתי מהמחשבה הזאת שכל העולם רואה אותי עירומה, שאני עוברת סוג של אונס וירטואלי. כשנשאלה האם כל פעם חשבה על כך שהיתה הולכת ברחוב ושאנשים ראו אותה בלי בגדים הוסיפה: "היה לי הרבה מהקטע הזה. לפעמים הייתי רוצה להגיד 'טוב מה אתה מסתכל'. בבנק, בסופר. אתה מרגיש עירום. אני אישה, לא ילדה, אני אמא לילד, לא רציתי שהוא יקבל ריקושטים. פחדתי שזה יגיע לאוכלוסיה מאוד צעירה של קטינים.



איך מסבירים לילד?


"סיפרתי לו באותו הלילה שחזרתי מהעבודה. אמרתי לו: 'מי שגנב לי את הטלפון הפיץ את התמונות שלי בעירום'. הוא אמר לי בהתחלה: "למה את מצטלמת ככה אבל?". ואז עשינו טיול במושב ודיברנו על הכל ואמרתי לו: 'תשמע, הדבר הכי חשוב לי שאם בבית ספר יבואו אליך אז תדע להגיב", אז הוא אמר לי הכל בסדר, יהיה בסדר, אל תדאגי".