מהיום והלאה הכינו את עצמכם לשאלה הבאה כאשר אתם מתראיינים לתוכנית טלוויזיה: מקום עבודה, תפקיד בסרט, ראש ועד הבית, באוניברסיטה, במוסד, בכנסת, יו ניים איט: "האם עשית ניתוחים פלסטיים?" שאלת המיליון ששאל האח הגדול את ג'ודי מנורבגיה, אחת הדיירות החדשות שנכנסה אתמול לבית ונראית כמו "העי"ג", הענק הידידותי הגדול. אלא שהיא לא מתכוונת להיות בכלל ידידותית. היא הולכת להציב מראה ישר לפנים של אביחי שיתעורר על עצמו ועל הקשר המזויף עם מעיין. היא גם מתכוונת להתעלם לגמרי מאורנה ולא תחליף איתה אף מילה. אאוץ'.



אז מה עניין מחט לתחת, ומה זה בעצם משנה אם ג'ודי עשתה ניתוחים פלסטיים? כאילו, המראה הטבעי כבר לא אין? או אולי ריבוי ניתוחים מצביע על רמה שכלית גבוהה? למרות ששם חושב שמעיין שהיא הבחורה הכי מנותחת, היא "הפתי" של הבית, ולכן סושרד הצליח לעבוד עליה. או שאולי יורם זק הוא חבר של ד"ר קליין ובסך הכול רצה קצת לפרגן לו.



אז תתכונני מעיין, מגיעה מתחרה על ליבו של אביחי שהיא עולה עלייך לא רק בחוכמתה כפי שהעידה על עצמה, אלא אפילו במספר הניתוחים שעשתה. לא תאמינו, היא גם עיצבה לעצמה גומות חן בקליניקה לפלסטיקה, ואני פתאום תוהה אם דונלד טרמפ גם עשה איזה ניתוחון כדי שהתסרוקת המיוחדת שלו תהיה קבועה על ראשו בלי שתזוז, או שהוא שם רשת דייגים על השיער לפני שהוא הולך לישון בלילה. תודו שניתוחים פלסטיים הם נושא חשוב ועקרוני בעידן של דאעש, המלחמה בסוריה והבנייה בהתנחלויות.



 מאיפה משתין הדג? 



לבית נכנס כדייר חדש, עומר הדוגמן, שמעדיף את מילאנו על ת"א וחושב שהוא יפיוף. הוא ינסה לכבוש את ליבה של שני שכנראה תהנה מאוד מתשומת הלב, אך לא בהכרח מהאינטלקט של האיש, כי הרי היא גדלה בילדותה על "בריטניקה" לנוער. בלונדה חדשה ולוהטת נוספת נכנסה לבית בעטיפה של צבעי קוברה חזקים ומסנוורים והיא מבטיחה שהיא הולכת להתפרע בבית בשביל למשוך את עינו של דן. הייתי מציעה לאנסטסיה להירגע כי דן אוהב אותן בסגנון חווה אלברשטיין ולהקת הגבעתרון ולא מין טורפת גברים שמתפתלת מסביבו ומהדקת את אחיזתה בו. אלא אם כן היא תגלה מיומנות גדולה יותר מזו של אורנה, במסאז' אגרסיבי של בהונות רגליו. אה, וגם תדבר בקול של תינוקת ותנפנף בעפעפיה כמו עליסה בארץ הפלאות והחלומות.



בעונה שעוסקת כולה באהבה וריבים וקנאה סביב האהבה, נושא נדוש ובנאלי, סופסוף נכנס לבית דייר חדש שהולך להכניס אלמנט חדש בשיח המתיש והמשעמם של אביחי עם בחירת נפשו מעיין: אני ממש מסכן שאת לא רוצה אותי ואני רוצה אותך יותר ובלה בלה. ח"כ בדימוס והמגיש לשעבר שרון גל שעד לא מזמן התחבא מהעולם והסתגר בדירתו הצנועה ויש הטוענים כי הסתבך, מבטיח להיכנס בשם, השמאלן הרדיקלי, ולהראות לו מאיפה משתין הדג.



יהיה מעניין בחזית הזאת כי לגל כידוע יש אג'נדיות ימניות להן ייתן במה בבית האח. כזכור, גל הוביל את המאבק תמיכה בחייל אזריה, אלא אם כן יקרה מה שקרה בעונות הקודמות, שדיירים חדשים ברוב המקרים לא קיימו את הבטחותיהם ואפילו התיידדו עם שנואי נפשם. שרון הוא עדיין לא מנצח העונה, אבל הוא בהחלט הליהוק השווה ביותר בתולדות האח הגדול.



ג'ודי בכלל תתבלבל ותתאהב בדן במקום באביחי. ועומר הדוגמן שלא נעים לו לדבר על כמה שהוא כובש נשים אפילו בבייג'ין הרחוקה, בכלל יהפוך לדמות לא רלוונטית ויודח ראשון, עוד לפני שהספיק להחניף לעיניה הירוקות והאמיצות של שני. מבין כל הכניסות המרשימות של הדיירים החדשים על השטיח האדום, דווקא קורין גדעון היפהפיה משכה את תשומת לבי בלוק עוצר נשימה, החצאית הארוכה וההדוקה שהעניקה לחצי הגוף התחתון מראה של נימפת ים.



מי שהתאכזב קשות היה בני הקטן בן ה 7 שרצה שאיטי ייכנס לבית ויעשה שם בלגן ויבנה טלפון שיחייג לשמיים, במקום עוד חבורת חרטטנים חופרים.