כניסתו של חבר הכנסת לשעבר שרון גל לבית האח הגדול עוררה סערה לאחר שאחת המתמודדות בבית, שני גולדשטיין, ניסתה להסביר למתמודד אחר מיהו גל, שליווה את משפחתו של אלאור אזריה במהלך משפטו, והשתמשה על פי הדיווח במילים "אנשים שמגנים על רוצחים". אמה של המתמודדת, אלה גולדשטיין וולף, ביקשה להסביר הבוקר (חמישי) בשיחה עם אילה חסון ב-103FM כי בתה לא הביעה דעה, אלא ניסתה להסביר לשם ברדוגו במי מדובר וכי הגולשים אשר גינו אותה "יצאו מפרופורציה".



מה קרה מאז ההתבטאות?
"קודם כל היא אמרה "רוצחים" לא "רוצח". היא התבטאה בנושא הזה בצורה הכי תמימה שאפשר. היא אופטימית, היא רצתה להסביר לשם למי היא מתכוונת כיון שאסור להם לדבר על הדיירים שנכנסו (כחלק ממשימה)".




אז זה לא היה מניפסט פוליטי?
"לא. אני התעוררתי בבוקר בתחושה שאני לא פחות מאמא של דונלד טראמפ. כמות התגובות הזכירה לי את הקמפיין שלו מול הילרי קלינטון ,שכל מילה קיבלה כותרות תוך דקות. אבל שם היה מדובר בהתמודדות לנשיאות של המעצמה הגדולה בעולם, ולא על מתמודדת במשחק טלוויזיה שעם כל הכבוד לרייטינג זו תוכנית טלוויזיה. שני לא הגישה מועמדות לבית משפט העליון או לראשות הממשלה".

אז מה היה?
"עליהום. מתקפה ברמה שכל הרשתות החברתיות ואושיות כמו הצל. זו יציאה מפרופורציה, היא לא הביעה דעה".

נבהלת?
"לא, אבל התעצבנתי מהתגובה. זה נורא הרגיז אותי ואם לא הייתי פוחדת להישמע תמימה הייתי אומרת שזה אפילו העליב אותי. שני גדלה בבית שהוא מאוד ליברלי ויש בו באמת את כל סוגי האנשים שאפשר: ימניים, שמאלנים, דתיים וחילונים באותה המשפחה. יש לה אבא חורג ששומר כשרות והיא אוכלת שרצים. הכפייה משום סוג לא הייתה נוכחת בבית, הדבר היחיד שהחדרנו לילדים זה כבוד האדם באשר הוא, בוחנים את זה במעשים של אנשים. אז זה קצת העליב אותי שנתפסים על משהו שלא היה בו הבעת דעה אפילו".