הדוגמנית ופעילת ההסברה נועה תשבי, המתגוררת בארה"ב, יצאה היום (שני) בחריפות נגד הנשיא דונלד טראמפ. "על הפוסט האחרון שלי נגד צו ההגירה קיבלתי המון תגובות, גם חריפות ובוטות. חלק מהתגובות היו בעיני מוצדקות וחלק לא. כולן היו מהארץ – בארצות הברית התייחסו לפוסט בהבנה. אני חושבת שאנשים בישראל לא מבינים כמה דונלד טראמפ נותן לאנטישמיות לחזור".

"למשל, ההשמטה של היהודים מההודעה של יום השואה", מספרת תשבי, "זה משהו שבארץ הייתה צריכה לקום עליו צעקה. זה כמו משרוקית כלבים לימין הקיצוני. כל סנטור כאן מעביר דיווחים על עלייה באנטישמיות, וישראל צריכה להבין שזה דבר מאוד בעייתי". 
 
תשבי המשיכה והתייחסה לתגובות שהיא מקבלת בישראל. "כל מה שאני עושה נטוע בישראל ובהסברה שלה וביהודים, ואני חושבת שהיה פה משהו מאוד בעייתי. וגם – זכותם של אנשים להביע את דעתם" .
 
"המצב של ישראל לדעתי כרגע מחריף ומחמיר", היא מדגישה, "אני ישראלית ויהודיה לגמרי, ומי שיש לו בעיה עם זה יכול מבחינתי להיעלם. אי אפשר לדעת אם זה ישתנה וישתפר, אני סומכת על החוקה האמריקאית. אני חושבת שגם בישראל יש הרבה הזדמנויות לשינוי. אני מרגישה שאני ישראלית ואמריקאית וחיה בשתי המקומות וזה בסדר גמור. הדבר החשוב מבחינתי בעולם זה לתמוך בישראל – מפה ומשם".