שרון גל שימש גלגל הצלה עבור הפקת האח הגדול בעונה כה משמימה, אך בפועל גל מאכזב בדיוק כמו שאר הדיירים בבית "האח הגדול", אם לא יותר, כי היו ממנו ציפיות גדולות שלא התממשו. כמי שהיה ח"כ ואיש תקשורת לשעבר מן הסתם יש באמתחתו מספיק נושאים מעניינים שהוא יכול היה לעלות לדיון, אבל גל לא טורח לעשות זאת והוא מתגלה כאדם אנמי ואפור שמתעסק במקום זה במריבות קנטרניות ורכילות. גל נכנס לבית האח הגדול בין היתר בכדי לנקות את התדמית השלילית שדבקה בו, אך במקום לעשות זאת,  מהר מאד התאים את עצמו לאווירה הכללית של  ריכולים ותככים. 



והוא גם מסביר לנו מדוע. בשיחה אישית שניהל עם הדייר האהוב עליו, חמימו, פלט כי עדיף היה לו ליפול על עונה אחרת, עונה דינמית יותר, שיהיה בה יותר אקשן. הח"כ בדימוס ואיש התקשורת לשעבר לעג על עונת הזוגות, תוך כדי שהוא טען כי הוא לא יודע מה הוא עושה פה בכלל ובעקיפין העביר ביקורת על הליהוק של יורם זק. איפה נעלם הח"כ בדימוס ואיש התקשורת לשעבר שהיה מתרעם, מוביל מהלכים, צועד נגד הזרם ומשמיע את קולו?



גל נכנס על תקן נושא הדגל של אלאור אזריה ועכשיו הוא אפילו לא מקבל עדכונים מהאח הגדול בעניין גזר הדין, מה שיכול היה לעלות לדיון לסדר היום נושא כה חשוב בתוכנית רוויית רייטינג. אפשר להבין את תחושת תסכול וחוסר השייכות של גל שאינו מוצא אף נושא משותף עם אף דייר בבית. אפילו הדיירת מעיין שמאד התרשמה ממנו בשבועיים הראשונים וגמעה כל מילה שיצאה מפיו בשקיקה רבה, תפסה ממנו מרחק לאחר ששמעה צעקות בגבעה, המרמזים על קרבה יתרה אליו על חשבון אביחי.



אבל כמו שניתן להבין את תסכולו, גל לא נקי כפיים לחלוטין בהתנהלות שלו. מצד אחד הוא שוחר שלום, מצד שני הוא מכניס בקטנה בדיוק כמו שאמר לדן איך יכולת להיות עם אחת כמו שני, וגם חימם את הבית עליה, בגלל שהיא לא מכירה את המשפט 'אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד'. וזאת, כאמור, כחלק מהאסטרטגיה שלו להעיף אותה מהבית יחד עם אינדל. אם חשבנו שגל סיים את תפקידו אחרי שהדיח את שם, הוא דאג להודיע לאח הגדול ש"עם האוכל בא התיאבון", אבל יכול להיות שגם לקהל בסופו של דבר יימאס מהזיג זג הזה, והוא יראה לו את הדרך החוצה.