סוף סוף זכו הדיירים לשמוע מבני המשפחה שבאו לבקר, שלשהייה שלהם בבית האח הגדול יש תועלת והם לא סתם שם, כי כל המדינה כולה מקבלת מהם השראה. לא סתם השראה. חלק גדול מהצופים הפכו למשוררים ואמנים. השכנה שלי התחילה ללמוד פסנתר כך פתאום באמצע החיים, שכנה אחרת גילתה שיש לה כשרון כתיבה והחליטה לכתוב ספר. שכן אחר שתמיד רצה ללכת לפוליטיקה אך לא העז, קיבל אומץ והתפקד למפלגה של בנט. בקיצור, כל המדינה, בפרץ אדיר של אנרגיה קמה בוקר אחד והרגישה שהיא עם וצריך ללכת, והכול בזכות הדיירים המרתקים בבית האח שכל היום מעשנים, מרכלים, ישנים, אוכלים ומשחררים נפיחות.



בני המשפחה גם מעודדים אותם ומספרים להם שכל המדינה נורא מעריצה אותם, כך שכל מי שחשב שאין אף מועמד מתאים אחר להיות ראש ממשלה, יכול לנשום לרווחה. עם אנשים בעלי פוטנציה אדירה כמו אלה בבית האח, יש תחליף לנתניהו. וכאשר מדינה שלמה עוצרת נשימתה וצופה בדריכות במה שקורה בבית האח הגדול, כל השאלות הלאומיות שמטרידות אותה ביום יום, כמו, האם "צוק איתן" הוא מחדל, או האם טראמפ באמת יעתיק את השגרירות האמריקאית לירושלים, מתגמדות לנוכח השאלות היותר חשובות הקשורות לגורלם של דיירי האח הגדול.
 
כמו למשל: האם מעיין ואביחי באמת עשו את זה?  לפי ערוץ 26 מעיין דיווחה בחגיגיות לאורנה שזה קרה (קולולולולו) ושזאת לא הפעם הראשונה. אז למה דווקא עכשיו היא מספרת? הייתכן שדן באמת אוהב אותן מבוגרות? יש מצב. בערוץ 26 הוא סיפר לאורנה שפעם היה לו רומן עם אישה מבוגרת ומיד זה הדליק אצלה נורה אדומה שאולי דן הוא בכלל ג'יגולו מצוי, רחמנא ליצלן. 

נוגעת בעומר כמו ילדה שקיבלה דובי

מצד שני, בערוץ 26, שחושף את כל האמת העירומה בלי עריכה מתעתעת, נפלט לדן שיש גבול לכמה טמבל הוא יכול להיות. זה קרה כאשר אורנה קנאה נורא שהוא שיחק כדורגל בסלון, והוא לא הבין על מה המהומה ולמה אסור לו לעשות "כיף" לשני. דן בעצם חשף שהוא לא בטוח האם כדאי לו להמשיך לשחק את הטמבל ולציית לאורנה, או לגדל אשכים ולמרוד? זה לא מצחיק רבותי. יש פה שאלה מאוד חשובה על הפרק. מי כאן שולט? שרה או ביבי? 
 
איך ייתכן ששני מתאהבת כל כך בקלות? עוד לא עברה דקה וחצי מאז עומר נכנס לבית והיא לא מפסיקה לגעת בו, כמו ילדה שקיבלה טדי בר ליום ההולדת. הייתכן שמעיין יותר מאוהבת בשימי מאשר באביחי? בערוץ 26 היא נתפסה מנהלת עם הדג תקשורת קרובה וכמעט אינטימית. האם יורם זק כל כך מיואש מהתפתחות העלילה שהוא החליט לצפצף סופית על הפורמט ונתן לאימא של שני לדבר חופשי על שמשון ודלילה, כאשר בעונה אחרת הוא העניש דיירת אחרת שאחותה הזהירה אותה מדיירים מסוימים?
 
 אינדל מציק לשרון, חמימו קרע אותי  
 
אינדל: תודה שאתה גזען.
שרון: למה? כי אני אוהב את המדינה?
אינדל: כי היה כתוב על המסוק שאתה גזען גאה.
שרון: בכלל לא הבנת את הפואנטה, כי אתה ילדון ואין לך מושג וחצי.
אינדל: למה שלא תודה שאתה גזען ואני אפסיק להציק לך, מה אתה אומר?
שרון: למה שאני אודה? חוץ מזה, נבחרתי לכנסת ישראל.
אינדל: אתה גזען ואתה יודע את זה ו-היי, לאן אתה בורח? יא נחש.
 
אומרים עליו שהוא סתם צרחן ועילג, אבל חמימו הוא היחיד בחבורה המשעממת הזאת שמצליח להצחיק אותי. הקטע עם החרגול שמטייל לו בכל הגוף וממש ברגע זה הוא קופץ לו בתוך העפעפיים, והופ, עכשיו הוא מדגדג לו בבוהן, היה אחד הטובים. אני חושבת שליורם זק מגיע צל"ש על כך שהוא הצליח לנהל עם חמימו שיחה רגילה וניסה להרגיע אותו שהחרגול כבר מזמן מת לו במערכת העיכול, כשלגמרי ברור שהוא מתאפק לא לצחוק.