יום לאחר מתקפת הטרור הקטלנית, שאירעה בסמוך לבניין הפרלמנט שבלונדון וגבתה את חייהם של ארבעה אזרחים בריטים, טל ואביעד פתחו את תכנית הבוקר (חמישי) עם המסקנה האישית שלהם מהאירועים. לטענת צמד המגישים, תופתעו אולי לגלות, הפיגוע האמיתי שהתרחש בבירת אנגליה הוא לא זה ששמעתם עליו בחדשות.



"אתמול היה פיגוע באנגליה, דקירה ודריסה, הסיקור היה אסתטי, התמונות יותר גדולות בגלל שזה ליד הביג בן, כמה שיותר קרוב לאתרים מתוירים ומחוץ לפרלמנט" אמר טל. "אצלנו אחת התחושות שזה יכול להיות אני, מספיק שהיית לפני ארבע שנים אתה חושב שזה היית יכול להיות אתה. כל אחד אומר את זה", הוסיף אביעד. "בוא נדבר על אלה שסימנו שהם בחיים ובטוחים בפייסבוק, אנשים שהם חברים שלי בפייס רוצים להשוויץ שהם בטיול בלונדון אז הם מסמנים שהם בטוחים זה אקט יחצני לעשות דבר כזה" אמר טל. "זה דווקא חוסך את השיחה הזאת לחבר בלונדון ובודק אם הוא חי או לא" אמר אביעד. "זה לא רק אני חי, אני גם בלב ליבו של העניינים. יש תיוג הפוך – אתה לא בטוח?" המשיך ואמר אביעד.




"אם נפגעת בפיגוע אתה תהיה עסוק בלהחלים. יש את הלונדון איי - הגלגל ענק, עלינו עליו, יש שם חדר ענק זה מאוד יפה, רואים את כל הנוף של לונדון, זה גם היה כרטיס משולב" אמר טל. "אני מת אם אני עומד בכל זה, זה סטרס גדול" אמר אביעד. "אני זוכר שעמדנו בתור והזענו ואכלנו שם ארטיק" נזכר טל. "בזמן הפיגוע השביתו את הגלגל, מהרגע שאתה למעלה עד שאתה למטה זה 20 דקות. מטעמי בטיחות נתקעו שם 3 שעות. הייתה משפחה ישראלית שהיו שם 3 שעות, איך מתאפקים שם 3 שעות. אני זוכר שבגלגל ענק אתה חייב, זה קשה. אתה נמצא עם עוד 20 תיירים תקוע. הייתי עם אינדונזיות שעשו סלפי כל הזמן" אמר טל. אביעד זה בעייתי, הגברים יכולים אולי להתאפק. טל משוכנע שאנשים השתינו בקרון. "מה אתה נורמלי?" שאל אביעד.

"תאר לך שהם אכלו במסעדה הודית? העובדים של הלונדון איי לא היו מוכנים לפיגוע האמיתי שקרה בתוך הקרונות" אמר טל. "משפחת עזרא מראשון לציון הפקוקה בטח מורגלים להתאפק במשך הרבה זמן", אמר אביעד.

מה קורה בבית השחי של גל גדות?

הטריילר לסרטה החדש של גל גדות, וונדר וומן, עורר תגובות מפתיעות מצד גולשים ברחבי העולם בימים האחרונים. לטענתם, הכוכבת הישראלית לא מתאימה לתפקיד משום שבית השחי שלה לא שעיר מספיק. טל ואביעד לא יכלו שלא להתייחס גם לכך והציעו נקודת מבט מעניינת על הנושא הכאוב.

"אתמול לבשתי סווטשירט עם קפוצ'ון שלא מתפרק ואיכשהו נצבט לי בית השחי מהריצ'רץ'" סיפר טל. "למה אתה לובש את זה?" שאל אביעד. "הלכתי לאימון שחייה והדבר הראשון שמצאתי זה היה זה וזה כאב לי בטירוף. זה ממש כאב יחסית למקום של זה" אמר טל. "מה ראיתי בקשר לבית שחי? זה כמו פרוטזה, אתה תמיד מגיע לשחייה בצורה מטופשת. אתה קראת על השחי של גל גדות" אמר אביעד. "גל גדות בטריילר החדש של וונדר וומן, נהיה קטע אינטרנטי תאר לך שאתה הולך בחושך מרים את היד ואתה מאיר אתה יכול להרים את היד ומחפש מה שבא לך", אמר אביעד. "באופניים אתה יכול להשתמש בזה שאתה פונה בכביש, למה עשו את עיבוד הווידיאו הזה על גל גדות?" שאל טל "כנראה שהיה שם משהו שרצו להעלים. היו מלא ממים מצחיקים, יש כאלה שמראים בוש בבית שחי" סיפר טל. 



"זה חלק מהטריילר שהוא ממש מוזר. בתי שחי וברכיים זה שני החלקים הלא גמורים ביותר בגוף, אלוהים השיק אותנו מוקדם מדי זה נראה לא מפונש", אמר אביעד. "ברכיים זה לא אותו דבר, לברכיים יש משהו פונקציונלי, לי יש ברכיים מכוערות, זה קדימה וזה נראה מוזר ומבחיל זה כמו מרפק פרונטלי", אמר אביעד. "שחי זה פח זבל פאקינג פח זבל בתכנון נכון ברכיים היו מתחת למכסה המנוע זה היה מתכופף. כמו שיש טלפונים עם מסך כעור", אמר טל. "כמו הלפטופים שמסתובבים", אמר אביעד. "שחי זה ביוב, יש שיער, וריח לא טוב זה נורא. הפתרון הכי מתוחכם זה דאודורנט", אמר טל. "זה סותם, אם יש לכם פח מסריח מה תשים בושם? זה מגעיל" אמר אביעד.