לאחר מינויה של גאולה אבן-סער לתפקיד מגישת המהדורה המרכזית, ג'ודי ניר מוזס ובנה, נמרוד שישדרו בשעות הבוקר בשישי, וצירופו של אורי לוי לדסק השיוויון החברתי, הודיע היום (רביעי) העיתונאי דוב גיל-הר כי הוא עוזב את אתר "וואלה!" ומצטרף לתאגיד השידור המוקם "כאן". גיל-הר צפוי להגיש תוכנית טלוויזיה יומית. 



גיל-הר החל את דרכו בתקשורת בגלי צה"ל, היה ממקימי חדשות 2 ושימש ככתבו הפרלמנטרי הראשון של הערוץ. הוא חתום על מספר רב של הישגים עיתונאיים, שכוללים גם ביקורת מתמשכת על הבירוקרטיה הישראלית, ביום סרטים דוקומנטריים, הנחיית תוכנית בוקר, וגם סדרת כתבות שליוותה תפיסת פדופילים בערוץ 10. גיל-הר גם הנחה במהלך הקריירה שלו את "לילה כלכלי" ו"חמש עם".

גיל-הר עצמו אישר את הפרטים והוסיף: "תמיד ייחלתי לשידור ציבורי חזק, בועט, נטול פניות ומשוחרר מלחצים פוליטיים ומסחריים. אני משוכנע כי לשם פניו של התאגיד החדש. אני מאמין במנהליו, מתרשם מאד מגלריית העיתונאים המגוונת שנקבצה בו, ושמח להתגייס אל האתגרים שהוא מזמן, כאן ועכשיו". 

כאמור, גיל-הר מצטרף לתאגיד בעיצומה של סערה סביב הגוף החדש. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נחוש לסגור את הגוף החדש, ולבנות על הריסותיה של רשות השידור הקודמת, על מנת להבריא אותה. שר האוצר, משה כחלון, מתנגד בחריפות לסגור את הגוף החדש, והשניים נאבקים אחד בשני בשבועות האחרונים בנושא, כשהמשבר מאיים על שלמות הקואליציה בשלב זה. רק הבוקר הזהיר חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מהליכה לבחירות בגלל נושא התאגיד ואמר כי במידה וזה יקרה, הציבור יעניש את חברי הקואליציה המעורבים בנושא, וטען כי דווקא הבית היהודי עשוי להתחזק מהעניין.