הטור האחרון של רון קופמן במעריב הצליח להכעיס את עיתונאית גל"צ הדס שטייף והשניים מצאו את עצמם בחילופי האשמות תוך הטחת דברים קשים. קופמן, שידוע כבעל פה גדול שלא בוחל באמצעים בכדי להעביר ביקורת על עוולות, שחיתויות והתנהלויות לא תקינות, כתב בסופ"ש האחרון בין היתר גם על שטייף ועל פרשת האזנות הסתר בה הייתה מעורבת.



בטור שלו כתב קופמן ששטייף מתערבת לכאורה בליין אפ של יומני החדשות ודורשת מעורכים זוטרים לבטל ראיונות עם מי שלא מתאים לה. עוד הוסיף שהיא כולה כתבת פלילית שמאיימת על כל תחנה עם תא העיתונאיות.



שטייף לא נותרה חייבת ושלחה לו הודעה אישית לנייד בה היא מאיימת לתבוע על דיבה, וכך סימסה לו: "חבל חבל חבל...מעולם לא הורשעתי בהאזנת סתר. מעולם לא נידונתי ל-100 שעות עבודות שרות. הורשעתי בסיוע להאזנת סתר. קיבלתי 100 שעות לתועלת הציבור. מעולם לא האזנתי האזנת סתר לאף אחד...ומזמן מזמן אין לי תיק פלילי" .



 "את סמרטוטה ולא לוחמת צדק"


שטייף הוסיפה: "לכלכת.. ובענק. נתראה בבית המשפט. חצוףףףף. תעשה שעורי בית. לא מאימת על אף אחד. מבצעת. תעשה חשבון נפש למה אתה נראה כמו שאתה נראה. בלי כלום. גם בלי אינטגריטי ויכולת להתנצל. וגם לא עיתונאי ולא עושה שיעורי בית. לא אותי מעיפים מכל מקום ולא אני בחובות עד צוואר. ונכון, שכל לא קונים בכסף. נתראה בבית המשפט".



רון קופמן. צילום: פלאש 90
רון קופמן. צילום: פלאש 90


קופמן לא נותר אדיש לאיומים של שטייף והשיב לה באותה מטבע בהודעה נוקבת: "תקשיבי לי טוב סמרטוטת רצפה שכמוך. אני נראה איך שאני נראה, כי עוד לא מכרתי את עצמי לפלסטיקאים כמוך, ובכל מקרה איני נראה קוקסינל כמוך. אל תאיימי עלי - כי אני מצהיר שאני שם זין עלייך. מעולם לא היית עיתונאית, את סמל לשרלטנות. מינית את עצמך למגינת הנשים, את בושה. הלוואי שתצייני שזרקו אותי מכל מקום, אני אעשה ממך אבק".

קופמן המשיך ותקף: "עלי את מאיימת בתביעות? מה אני נראה לך מנכ"ל אסתי לאודר? תתבעי אל תאיימי. אני אביא את התיק שלך עם יריב בן יהודה. מה שאני שכחתי בעיתונות, לא תלמדי בעולם. כנסי לפרופורציות, את חושבת שכולם פוחדים ממך, אבל אני לא חתול שנהגת לדווח ששוטרים טיפסו לחלון להצילו. ואם הייתה בך טיפה יושרה, היית תובעת אותי אישית מאנו-א-מאנו, אבל את סמרטוטה ולא לוחמת צדק. הלוואי ותתבעי, הלוואי. כי אז אצמד אלייך כמו מגפה. בניגוד לכל הסמרטטת שאת מאיימת עליהם".

"אני לא עושה לך חשבון. ואל תאיימי על זונה בזין. תעשי מה בראש שלך, רק זכרי נתון אחד חשוב: את רגילה להטיל אימה על כאלה שיש להם מה להפסיד, ומשום מה הם הם פוחדים ממך. אני שהיד אין לי כלום. את רוצה מלחמה? תהיה לך. כן כן עניינית מאוד. אין לך אפילו אתיקה של עיתונאית  מחכה ומצפה.. אני אתבע אותך תביעה שכנגד. ושם אסקור את הקריירה המזהירה שלך", סיים קופמן.