עובר צד: לאחר שדווח לראשונה ב"מעריב" כי קורין גדעון נבחרה להנחות את "בייק אוף ישראל" מתברר כי ישנו ליהוק מסקרן נוסף לתכנית בדמות השף מאיר אדוני. השף, שהשתתף בשתי העונות האחרונות של התכנית "משחקי השף", אחת מתכנית הדגל של "רשת", הודיע על הצטרפותו לעונה השנייה של תכנית האפייה, המשודרת בזכיינית המתחרה "קשת", על תקן שופט. בהודעה שפרסם אמר אדוני כי "התפקיד החדש מהווה לי אתגר חדש, גדול ומרתק".



"כשף שכל הווייתו ב-22 השנים האחרונות היא עשייה קולינרית על כל רבדיה וגווניה, שכללה גם פעילות טלוויזיונית ב'קרב סכינים' ו-'משחקי השף', הפעם ניתנה לי ההזדמנות להביא את ניסיוני מעולם המסעדות ולשמש כמנטור בתכנית 'בייק אוף', שעוסקת בתחום האפייה, הקונדיטוריה והמנות האחרונות", אמר עוד השף, והוסיף: "אני מודה לקשת על האמון והפרגון".



התכנית "בייק אוף ישראל". מתחזקת באחד השפים המוערכים בישראל. צילום: דן פרץ
התכנית "בייק אוף ישראל". מתחזקת באחד השפים המוערכים בישראל. צילום: דן פרץ



אדוני נחשב מזה עשור למוביל הקולינריה העילית בישראל. לפני עשרה ימים הוא אף פתח את מסעדתו הראשונה בניו יורק, 'נור', המהווה ביסטרו מודרני המבוסס על פרשנות שלו למטבח המזרח תיכוני. במקביל, הוא עובד כשף במסעדות 'בלוסקיי' ו-'לומינה', מרצה בנושאי קולינריה בארץ ובעולם וכותב טור שבועי ב'ישראל היום'.



בתוך כך, צילומי העונה השנייה של הריאליטי, שיצאו לדרך בקרוב, יכללו מספר שינויים. השינוי הראשון, כאמור, הוא צירופה של קורין גדעון כמנחה. כמו כן, התחרות בין המתמודדים תהפוך להיות אישית והצילומים ייערכו במתחם חדש בנמל תל אביב".