ביום שישי האחרון שודרה כתבה בת 11 דקות ב"אולפן שישי" בחדשות ערוץ 2 שעוסקת בישראלים צעירים שמבלים במועדוני חשפנות בבוקרשט. הכתבה עסקה בחבילות טיסה למסיבות רווקים של הישראלים, דבר שהפך לטרנד, במהלכו שוכרים הצעירים את שירותיהן של נשים בזנות ומחפיצים את הנשים הרומניות.  את הכתבה ערך הכתב עמרי קרונלנד, שהתלווה לצעירים שדיברו בגלוי על ניצול הנשים הרומניות.
הכתבה כאמור הצליחה לעורר זעם בקרב ארגוני הנשים, והביאה לא מעט תגובות קשות וזועמות שטענו כי הכתבה מעודדת בפועל את תעשיית הזנות ותרבות האונס. 



עשרות תלונות נשלחו לנציג תלונות הציבור של הרשות השנייה, הביקורות לא פסחו גם על הרשתות החברתיות, והופנו בעיקר לכתב קרונלנד שלא סיקר את הכתבה בטון ביקורתי ולא מסר מידע מקיף ומלא על תעשיית המין בבוקרשט, ועל העובדה שעל פי נתוני האו"ם אלפי נשים ונערות שרובן מתחת לגיל 13 נחטפות ומיוצאות מעבר לים. חלקן מגיעות אל בירת תעשיית המין העולמית בוקרשט ועובדות בתעשייה זו כנגד רצונן. 
מיותר לציין כי הכתבה עלתה לאוויר בעיתוי תמוה, רגע אחרי שחזרו אלפי נשים מאירוע צעדת השרמוטות בתל אביב, וברקע שלושה מקרי אונס שהתרחשו בחודש אחד. מחדשות 2 מסרו: "אנו ערים לביקורת שנעשית על הכתבה. עם זאת מדובר בתיעוד תופעה רווחת ולא שולית. גל התגובות המזועזעות ממחיש את חשיבות הכתבה". 
אחת התגובות לכתבה ברשת הייתה: "מקווה שכשיצפו בכתבה הדוחה והמזעזעת הזו, יבינו כמה ביזו עצמם ואת בנות הזוג. מתבייש שאלו בני עמי. וולגריות וחוסר כבוד לעולם. כשאדם מגיע לחגוג את חיי הרווקות ומתנסח באופן כה עילג ובוטה, ומציג נשים כאובייקט מיני בלבד, אני מצפה שבת הזוג תשאל עצמה מה היא עושה איתו ועם שיקול הדעת הקלוקל שלה" .
עוד כתב אותו מגיב: "סצנת הלימוזינה הזכירה לי סצנות מן המסבאות ובתי הבושת של משחקי הכס, בערך 3000 שנה אחרי. בזויים. כמה צר לי על כך שהם אפילו לא מבינים מה פסול במעלליהם. והגאווה הזו בעצם עשיית המעשה, מה קורה פה למען השם?". 
מגיב נוסף טען: "הרמה הכי נמוכה שיש! עיסוק בזנות והחפצה של נשים שבסה"כ נולדו במקום ובזמן הלא נכון. באמת? מי האישה שמתחתנת עם גבר שמתנהג ככה? לא בבית ספרי!  הכל מתחיל בחינוך - אני מציעה לכל הגברים לראות סרטים על נשים שהיו במעגל הזנות. זאת התעללות מה שאתם עושים - גם בזונות וגם בנשים שלכם בבית. ולכל בנות הזוג - תעיפו מכל המדרגות ואל תתנו לגטימציה"