הסערה סביב כתבת "אולפן שישי" על מסיבות הרווקים בבוקרשט נמשכת: המשתתפים שתועדו באירוע טוענים כי אירועים המצולמים בכתבה בוימו על ידי חדשות 2, בפרט המפגש בינם לבין נערות ליווי בלימוזינה. על פי הפרטים שהגיעו לידי "מעריב אונליין", מדובר בכתבה אשר חלקים ממנה יוצרו במיוחד, כשמי שהוגדר כחתן, הוא בכלל רווק



"בדרך הלוך לבוקרשט, בשדה התעופה בישראל, פגשנו את הבעלים של מועדון 'מונשרי'. הוא ניגש אלינו וסיפר שיש לו מועדון בבוקרשט וחדשות 2 פנו אליו לכתבה ושאלו אם אנחנו מעוניינים להשתתף, אז הסכמנו, וכך היה. חדשות 2 יצרו איתנו קשר וקבעו איתנו ביום רביעי לחכות להם בשדה התעופה, אנחנו כבר היינו בבוקרשט כבר מיום שני".
"הגענו בבוקר, ארבעה מתוך החמישה, לשדה בבוקרשט לפגוש את הכתב והצלם ושם גם הכרתי את עידן, שיש לו עסקים ברומניה ואת עסקי הלימוזינות. אז ביימו אותנו לטובת הצילומים כאילו אנחנו יוצאים, החברים מהשדה, עם המזוודות, שהיו בכלל של הצלם והכתב. לאחר מכן חיכתה לנו לימוזינה בשדה ולקחה אותנו.

אדיר פרץ המשיך וסיפר: "עוד לפני, שאל אותנו הכתב אם יש חתונה באופק. אמרתי לו שלא, שזאת לא מסיבת רווקים. הוא שאל אם יש אירוע אחר לחגוג, אז אמרתי שיש לי יום הולדת עוד חודש, אז הוא אמר לי 'תזרום על היום הולדת'. הכתב אמר בכתבה 'הנה החתן', ואני אמרתי שאני חתן הבר מצווה. אבל הכוונה הייתה שאני חתן יום הולדת. אני בכלל רווק. לא הייתי מצטלם או משתתף בדבר הזה אם היתה לי חברה והייתי מתחתן".
פרץ גם סיפר שהכתב ביקש מהם להיות יותר אקטיביים: "בצילומים הכתב ניסה כל הזמן לדרבן אותנו שניהיה יותר שמחים ונלהבים, הוא ביקש ממני לעלות לרקוד איתה על העמוד ועשיתי את זה כי הוא ביקש. הוא ניסה למשוך אותנו לשיחה בנושא סמים ובעיקר זונות. אנחנו לא נוגעים בסמים וזה גם לא מעניין אותנו, אבל על הנושא השני זרמנו. הוא רצה שנדבר בחופשיות".
על מה אתה מצטער?
"מצטער שיצאתי כאילו אני חתן  ואני ממש לא בכיוון".

איך היו התגובות?
"אנשים שמכירים אותי יודעים מי אני והם בראש פתוח, אבל התגובות בפייסבוק היו קטסטרופה. אני יכול להבין את האנשים כי התמונה בכתבה לא צוירה כמו שצריך".