הלם בתעשייה. תוכנית הבידור המצליחה  "ערב טוב עם גיא פינס" עוזבת את ערוץ 10 אחרי עשר שנים ועוברת לזכיינית קשת. בפוסט ארוך שהעלה המנחה ברשתות הוא פותח במילים, "סוף סוף פוסט עם תוכן", ואז בפוסט ארוך נפרד מערוץ עשר ופותח דרך חדשה בזכיינית קשת, שתשודר בעתיד בערוץ 12 

" אחרי שבע שנים בערוץ 10 וכמעט 1500 תוכניות, ערב אחרי ערב בשידור חי, עם גל יומי של אדרנלין ששוטף כל פעם מחדש כשמתקרבת השעה 7 בערב, אני מתרגש לדווח על עצמי לשם שינוי: על החלטתנו להשיט את הספינה שלנו מנמל הבית המוכר, ליעד חדש ומאתגר". 
פינס הוסיף: "ערוץ 10 פתח בפנינו, אחרי שנים של שידור למנויי הכבלים בלבד, הזדמנות מסעירה לפגוש את עם ישראל בסלון שלו מדי ערב, בהיקף עצום, ולהתחרות בליגת העל של המדיה הישראלית. בשנים האחרונות היינו חלק ממשפחת ערוץ 10 בשיא מאבק ההישרדות שלו, שמחנו לתרום ללוח השידורים ולרוח הצוות, גם ברגעים קשים של חוסר ודאות. היינו גאים להיות חלק מנבחרת של אנשי תקשורת וחדשות מובילים". 

גיא פינס עם דנה גרוצקי ולירון ויצמן. צילום: לנס הפקות
גיא פינס עם דנה גרוצקי ולירון ויצמן. צילום: לנס הפקות

המנחה הפופולרי הוסיף: "דווקא כעת כשנדמה שהערוץ בבעלות חברת RGE עומד על רגלים איתנות כבית לטלוויזיה אקטואלית עם יד על הדופק, הרגשנו שאנחנו בשלים להפליג הלאה, לפגוש קהלים חדשים ולהתמודד עם החידושים במדיה בארץ ובעולם.

"מביט קדימה לעבר דלתות חדשות" 
פינס סיפר: "בקרוב נעבור לקבוצת קשת לשדר בערוץ 2, אולי יקראו לו כבר ערוץ 12. לאורך השנים סיקרנו את קשת ותוכניותיה כמו את כל התעשיה, באופן הוגן, התפעלנו ממדורות השבט הרבות שהלהיטה לקהל הישראלי ושלחנו גם לא מעט חיצי ביקורת מחודדים כשחשנו שזה נדרש. אנחנו נרגשים להיות חלק מהליכתה של קשת קדימה לערוץ עצמאי, לקראת הפרדת הערוצים ושינוי מפת התקשורת הישראלית". 
לסיום הודה פינס לערוץ 10 ולצוות שלו: "בשם המערכת הגדולה שלנו, שמעסיקה ומפרנסת עשרות אנשים, אני מודה לכל מנהלי  התוכן וההפקה ובראשם זיוית דוידוביץ' ויואב הלדמן, שהפכו את הערוץ עבורנו לבית חם. יותר מכל אני רוצה להודות למנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, על האמון והכתף התומכת, על היושרה והשקיפות שאיפיינו את יחסינו, ועל דרך הסיקור שאיפשר לנו, של תעשיה שלעיתים מתחרה ישירות בערוץ הבית. זה לא דבר של מה בכך בעולם היצרי הזה, וכך יהיה גם הלאה". 
לסיום דבריו כתב: "בעיקר אני מביט קדימה לעבר דלתות חדשות שנפתחות, ואל המפגש המחודש עם הצופים שהפכו אותנו לחלק מהרגלי הערב שלהם. אז הצד שלנו בעסקה: להמשיך לחדש ולפתח כבית הפקה את כל האפשרויות של עולמות התקשורת הדינמיים שנפתחים לסיקור העולם המבעבע הזה. אנחנו בטבורה של הרבה מאוד יצירה, של אגו גדול, של אנשים שלא נחים לרגע, ומספקים לצופה בידור, תרבות, אופנה, מוזיקה ואבק כוכבים. אנחנו מתכוונים להיות שם בכל הכוח, לאן שלא תסתכלו, כדי שכולם ידעו על מה מדברים". 
 
מקשת נמסר:"שמחים מאד מהצטרפותו של גיא פינס יחד עם כל מערכת התוכנית "ערב טוב" לקבוצת קשת. הצטרפותם היא צעד משמעותי לקראת המעבר לערוץ 12 בנובמבר הקרוב.