"הגברים בוכים בלילה" אומר השיר של אלון אבידר. באיים הפיליפינים בוכים הגברים הישראלים לאור יום ולפני כולם, ועל מה? 
הדוברת לשעבר של מירי רגב: למה אתה בוכה חמוד שלי?
שגיא: כי הייתי פעם שמן עם תלתלים. 
הדוברת: אבל היום אתה חתיך ויפה.

שגיא, כשבכיו רק מתגבר: אז מה? זה טראומה לכל החיים.
הדוברת: די די, בוא לאימא ואני אחבק אותך.
 
לא עברה דקה ואלון משבט האו-מיאו גם התחיל לבכות מרוב אושר כי הוא הצליח להדליק אש עם אבן האש. לא עברה עוד דקה וזהבי בן ה-45 ואב לילדים, גם בכה נורא כי כולם לא אוהבים אותו שם, באי הכי יפה בעולם. 

רז זהבי. צילום: אוהד רומנו
רז זהבי. צילום: אוהד רומנו

 
גם יוסי היה כמעט על סף דמעות כי ורד עמדה מעליו כשהיא לועסת פלח קוקוס במרץ רב ונוזפת בו כמו מפקדת קומנדו ימי, שהוא לא יודע להדליק אש. שגיא העדין והרגיש שלא שכח את עברו האומלל כאשר ילדות מתבגרות ראו בו ידיד בלבד ולא מאהב לטיני, בגלל משמניו ותלתליו, יצא להגנתו של יוסי שגבריותו נפגעה והורה לוורד לשתוק. "מה בסך הכול אמרתי?" צעקה עליו ורד בחזרה ובפעם המיליון הטיחה ביוסי את מומחיותה: "אמרתי לך שלא צריך לשפשף את האבן במרכז כי זה מרכך את כל העסק", ואני תהיתי על מה לעזאזל היא מדברת? 
 
בקיצור, חבורה של זבי חוטם בכיינים כבר מזמן לא נראתה על המסך הקטן.
 
למרבה הפלא, רז נסים שנאלץ ללכת לישון לילה נוסף על בטן ריקה, לא בכה, כי הוא שמח לגלות שהרעב של הימים האחרונים שדרג לו את מצב הקוביות בבטן ונוספו לו אפילו חדשות ומבטיחות. כל זה קרה על רקע קריאותיה הנרגשות של עדי, בסגנון "אל תשליכני לעת זקנה", מלוות בהנפת ידיים אמיצה ונועזת לעבר השמיים, שחשבתי שעוד מעט האוקיינוס השקט יהפוך ליבשה כמו אצל משה. עדי קבלה לאלוהים שהוא לא פקח את עיניה בשביל לראות את האופי האמתי של זהבי הנחש הערמומי.  
 
אמיר, שרק השד יודע למה הוא כל כך ניסה להגן עליה ומה בכלל יצא לו מזה,  נראה קצת המום מהאובר-דרמטיות של עדי והציע לה להרגיע."אני לא אשתוק ושכולם ישמעו איך זהבי תוקע סכינים בגב". כולם שמעו. גם זהבי, שתמיד פותח שתי עיניים עגולות ומופתעות כמו ילד שגילה אוצר, אפילו כשמעליבים אותו. גם מנגיסטו ששונא את זהבי כבר מהמפגש הראשון על האי, שמע והסכים עם עדי והבטיח לה את ידידותו הנצחית, למרות שהיא הייתה קצרה, כי בטקס ההדחה הוא שם פתק עם השם שלה.
 
כך הסתיימה לה מועצת השבט הראשונה בטונים צורמים ומלמולים לא ברורים מצד המשתתפים שהטיחו דברים אחד בשני כך סתם ובלי סיבה, והצליחו לבלבל אפילו את גיא, שבדרך כלל יודע לעשות סדר בבלגן. 
 
עדי הודחה כשהיא תופסת פוזה של מינימום ז'אן ד'ארק שנלחמה בחירוף נפש נגד "האויבים", ולא לפני שהזכירה לכולם שרק היא אמיתית ותוקעת סכינים לאנשים בעיניים ולא בגב.