"זה בול אחד לאחד. מבחינת הדיבור? מאה אחוז. על היופי אפשר להתווכח", כך אמר היום (שני) הכדורגל לשעבר, איש התקשורת אייל ברקוביץ', שהגיב בגלי צה"ל לחיקוי שלו בתוכנית "ארץ נהדרת". "מבחינת הדיוק, הניואנסים הקטנים, הצחוקים, כל מה שהוא אומר בול אחד לאחד בול. כל פעם שאני רואה את זה אני נקרע", הוסיף. 



את החיקוי עושה הקומיקאי ערן זרחוביץ', שעלה גם הוא לשידור, ונשאל האם צפה בקלטות של ברקוביץ' לפני החיקוי. "קודם כל אנחנו עובדים באותו בית חרושת ברדיו, אז יוצא לנו גם להיפגש המון וגם אני שומע אותו המון. כן, שמעתי המון, ראיתי המון". הקומיקאי אף פרגן למושא החיקוי שלו ואמר: "את הכדורגל אין מה לראות כי אני לא אגיע לרמה הזאת. הוא קוסם". 



"יש שם באולפן בינו לבין אופירה אסייג איזו אווירת סתלבט כזאת. כשחיקיתי אותו זו הייתה אחת הפעמים הבודדות שאמרתי גם למולי העורך שלא אכפת לי באולפן אם כל הזמן צוחקים או לא, כי אני כל כך נהניתי מהדמות הזאת", אמר זרחוביץ'. "זה פשוט נורא כיף לעשות את זה כי אלו דמויות כאלו שמחות", הוסיף הקומיקאי. 
ברקוביץ' התייחס גם לתצוגה המביכה של נבחרת ישראל אמש מול אלבניה באצטדיון בחיפה: "מבחינה מקצועית אין על מה לדבר, יותר גרוע מזה כבר לא יכול להיות. בכל זאת הפסדנו שלוש אפס לאלבניה בבית".

"ערב עצוב. ישבתי שם באצטדיון וראיתי חבורה כבויה, עצובה, שחקנים שלא יודעים מה רוצים מהם, לא יודעים את מיקומם במגרש, תפקוד אפס", הוסיף הכדורגלן לשעבר. "אתה יודע, לבוא ולתלות פה אחד אחד זה לא מתאים וזה לא נכון, פשוט חבורה של שחקנים שלא מתאים להם להיות בנבחרת ישראל, הם פשוט לא מתאימים".