תעשיית הפורמטים של "קשת אינטרנשנל" ממשיכה לפעול במרץ, והיום (שלישי) התפרסם כי "להיות איתה" נמכרה לאמאזון הבינלאומית להפצה בלמעלה מ-200 מדינות. הסדרה אותה יצר אסי עזר, תהיה זמינה לצפייה בערוצי הסטרימינג של ענקית התוכן בגרסה המקורית שלה – בעברית, בתרגום לשפה המדוברת בכל מדינה.



את "The Baker and The Beauty" – כפי שהיא נקראת בגרסה הבינלאומית, יוכלו המנויים לראות באפליקציית אמאזון בטלוויזיה, באינטרנט ובסלולר.


זו לא הפעם הראשונה בה "להיות איתה" נמכרת לחו"ל, באנגליה שודרה הסדרה ב-Walter Presents (שירות ה-VOD של channel 4), היא נמכרה גם לרוסיה ויוון ושודרה בהולנד בגרסה מקומית תחת השם "Bagels & Bubbels".



בימים אלו משודרת העונה השניה של הסדרה שזוכה לנתוני צפייה גבוהים 20.6 אחוזי רייטינג, לאחר עונה ראשונה שגם הביאה נתונים נאים ביותר. "להיות איתה" כזכור עוסקת בסיפור אהבה בין נועה הולנדר (רותם סלע) דוגמנית על וכוכבת מדורי הרכילות, לעמוס דהרי (אביב אלוש) אופה מבת ים. תפקיד הכוכבת יועד במקור לבר רפאלי, שוויתרה עליו ברגע האחרון - דבר שהביא לקרע בינה לבין היוצר אסי עזר. האם יכול להיות שהידיעה האחרונה תגרום לסלע להתחרט על הבחירה?





בשונה מפורמטים אחרים שמכרה "קשת" בשנים האחרונות, כמו "הכוכב הבא" ו"חטופים" – במכירה של "להיות איתה" לא מדובר במכירת פורמט למדינות שייצרו גרסות מקומיות, אלא במכירת הסדרה כמו שהיא – בגרסתה המקורית, כך שנראה שהישבן של אביב אלוש יזכה לתהילה עולמית.