קוטלר נגד רגב וההפך, סיבוב שני: הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הגיבה היום (שני) לתלונה שהוגשה לה בעניין המונולוג של מגישת החדשות העיתונאית אושרת קוטלר בערוץ 10, בו תקפה בחריפות את שרת התרבות מירי רגב, בהקשר של התופעה המזעזעת של רצח נשים בישראל. "הדרך בה נאמרו הדברים עוררה בחלקה אי נוחות ומוטב היה לו הייתה קוטלר עושה זאת בדרך אחרת. העברתי את הערתך בצירוף הערתי זו לתשומת לב הזכיינית", נכתב במכתב של הרשות, בו נכתב שהיא ערכה בירור בנושא. 

במסגרת הבירור, קוטלר טענה בפני הוועדה כי "היא ביקרה את שרות הממשלה ובכללן השרה רגב על כך שהן עוסקות הזוטות לטענתה ולא בעיקר שהוא המלחמה באלימות נגד נשים". עוד צוין כי: "אושרת קוטלר היא עיתונאית וככזו מותר לה להביע את דעתה על ענייני היום זאת במסגרת חופש הביטוי והיצירה המוקנים לה ועל פי שיקול דעתה המקצועי. נשאלת השאלה האם הדרך בה הביעה את עמדתה הייתה ראויה ולא הייתה פוגענית". 

 כזכור, אושרת קוטלר פתחה את מהדורת החדשות השבועית "המגזין" בחדשות 10 לפני כשבועיים במונולוג נסער בו קישרה בין רצח הדס מלכא על ידי מחבל בשישי ואלימות נגד נשים - וגם תקפה בחריפות את השרה מירי רגב. המונולוג זכה לתגובות רבות ברשת, רובן שליליות. "השבוע נרצחו בישראל חמש נשים. האחרונה שבהם נרצחה על ידי מחבלים. צה"ל פשט על הכפר, הטיל עליו עוצר, תגובה מיידית חזקה שבאה מהר ובעוצמה, גם אפשר להתווכח על יעילותה. בשבוע האחרון נרצחו עוד 4 נשים בידי מחבלים, אבל מסוג אחר. בני זוגן", אמרה קוטלר. 




"הגברים שלא הספיקו להתאבד נעצרו - וזהו. תהום עצומה פעורה מול התגובה הקשה לטרור מול אי התגובה על טרור בידי משפחה. 14 נשים נרצחו מתחילת השנה עד היום. רצח נשים זו לא גזרה משמיים, זו לא טרגדיה שאין דרך לעצור. הוא תעודת קלון לנו כחברה ותעודת עניות לממשלה, ובמיוחד לנשים השרות שמכהנות בה. לפחות אחת מהן עסוקה בצווחנות טיפשית על זוטות תרבותיות ויצירת גימיקים. האיפמוטניטיות הזו לא רק מקוממת, יש לה תג מחיר והוא כתוב בדם". 


 רגב לא נשארה חייבת לקוטלר, והשיבה אש. "הקישור בין אלימות פלילית על רקע אישי, לבין הטרור הלאומני והדתי שמדינת ישראל מתמודדת איתו הוא דמגוגי ומעוות", כתבה רגב בעמוד הפייסבוק שלה.  "המונולוג שלך פוגעני ואלים גם כשהוא במסווה ליברלי ומה שאת מכנה "זוטות תרבותיות", למשל מאבקי על שירת דרוויש - אני בהחלט מחשיבה תשתיות טרור", כתבה רגב. 
 

 

br />