את התכנית "האח הגדול" בגלגולה החדש, שתשודר בזכיינית "רשת" במסגרת המעבר לשבעה ימי שידור, תערוך רווית ליאור מנדל, שתהיה גם זו שתשמעו את קולה בשיחות עם הדיירים ב"חדר האח". אשת הטלוויזיה תיכנס לנעליו של יורם זק, שהוביל את הפורמט ביד רמה במסגרת שמונה העונות של התכניות, ושתי עונות ה-VIP.



ליאור מנדל, שימשה כעורכת ראשית של "הישרדות" (עונה ראשונה), "המירוץ למיליון (עונה ראשונה, שנייה ושלישית "ברשת"), "הדוגמניות" (עונה ראשונה ושנייה), ומילאה את תפקיד מנהלת תחום הבידור והריאליטי בזכיינית "קשת", יחד עם אייל אלקבץ. בחודשים האחרונים רווית ליאור מנדל פיתחה פורמטים עבור חברת "אנדמול ישראל".






כזכור, בתקופתו של זק, ספגה התכנית והעורך ביקורות רבות, במיוחד בתקרית שאירעה במהלך העונה השלישית של התכנית, כשטעות טכנית חשפה פליטת פה סקסיסטית של העורך כלפי המתמודדת דנה רון שלא הייתה אמורה להיות משודרת.



"בית האח הגדול" החדש, המקום בו מצולמת התכנית, יישאר באותו המיקום – אולפני נווה אילן שבסמוך לירושלים. מחליפים לתפקידי מנחי התכנית, קורין גדעון וארז טל טרם נמצאו.



ארז בן הרוש סמנכ"ל תכניות רשת: "אני שמח שרווית חוזרת הביתה. רווית היא מלכת הריאליטי שעומדת מאחורי הלוקליזציה לפורמטים הבינלאומיים כגון "המירוץ למיליון", "הישרדות" ועכשיו "האח הגדול". עצם הצבת אישה בתפקיד "האח הגדול" היא הסנונית הראשונה לשינויי הפורמט ב"רשת".