שיעור קטן באנטומיה לזכיינית "רשת" - רגל שמאל תישאר רגל שמאל, גם אם תעטפו אותה בחצאית אדומה וקצרצרה במיוחד, ולא ממש כדאי להתחיל איתה את המעבר לשבעה ימי שידור. אתמול פרסמנו ב-TMI כי שלומית מלכה, היא המועמדת המובילה לתפקיד הנחיית העונה הבאה של "האח הגדול", עם מעברה לרשת. אם ה"מגעים המתקדמים" בין הזכיינית לדוגמנית אכן יקרמו עור וגידים, והיא תהיה זו שתעמוד בכניסה לבית בנווה אילן - נראה שברשת לא רק ייכנסו לבית המדובר במדינה ברגל שמאל, אלא גם יירו ברגל באותה הזדמנות.





נחסוך מכם את הביקורות על כישורי ההנחייה של הגברת מלכה, כפי שהם נגלו במהלך העונה האחרונה של "דה וויס". בשביל זה תוכלו להיכנס לפייסבוק ולקרוא את שלל הדאחקות שמריצים הגולשים על חשבונה - יש לא מעט, כך שבהחלט תוכלו לשרוף את הזמן עד לעליית העונה של האח הגדול. למעשה ברשת כל כך חששו שתנסו לגלות איך המועמדת המועדפת עליהם מגישה, שהם הורידו את כל הפרקים של "דה וויס" מהאתר. אם תעשו מספיק פעמים "ריפרש" אולי תצליחו לשכוח את הזוועה.



ב"רשת" מפחדים? צילום מסך, אתר רשת
ב"רשת" מפחדים? צילום מסך, אתר רשת



אם בכל זאת ננסה להיזכר, שלומית מלכה אינה מגישת טלוויזיה - היא דוגמנית שאמנם כבשה כמה שערים נחשבים מעבר לים, אבל את התפקיד הנחשק בפריים טיים של ערוץ 2 היא קיבלה בזכות היחסים עם יהודה לוי. אף אחד בתעשיית הטלוויזיה לא יתווכח עם הנתון הזה. אבל עונה שלמה של מבטי איילה מבוהלת, שמסתכלת על הטלפרומטר כאילו היה משאית במשקל 12 טון ו-26 אחוזי רייטינג ששועטת לעברה, לא הספיקו למקבלי ההחלטות להבין שהגיע הזמן לומר שלום.



נראה שהפאניקה אצל קברינטי "רשת" לקראת המעבר לשבעה ימי שידור, כל כך גדולה שהם בחרו לתת ההגה בידי מי שכבר השיטה את ספינת הדגל שלהם אל תוך שרטון, והפכה את גמר "דה וויס", לגמר הכי פחות נצפה של הריאליטי, ואחד הנמוכים בהיסטוריה של תוכניות המוזיקה בארץ. שזה רק קצת פחות גרוע מלתת לדרעי לחזור לכיסא שר הפנים לאחר שהורשע בשחיתות.





זהו לא המקרה הראשון בו דוגמנית נבחרת להגיש מבלי להתחשב בכישוריה הטלוויזיוניים, ומצליחה לחרב פורמט. לפני 4 שנים אסתי גינזבורג הייתה זו שהועמדה מול המצלמה ונדרשה לבצע פעולה פשוטה, כמו להבדיל בין מתמודד למנהל המוזיקלי של התכנית, עמוס בן דוד. אסתי תחבה את המיקרופון לפי של המתמודד ושאלה "עמוס, אתה תתמודד עם דואט?", אחרי כמה שניות של מבוכה, אמר לה העלם הצעיר "הוא עמוס", ובכך אפשר לומר שנגדעה קריירת ההגשה של גינזבורג.





ב"קשת" למדו מהטעות שלהם, והחליפו את גינזבורג ברותם סלע, שחורכת את המסך בכימיה מחשמלת עם אסי עזר. על טיב הבדיחות אפשר להתווכח - אך הזוגיות הטלוויזיונית של השניים, שתוכניתם במקרה שודרה במקביל לזו של מלכה ומיכאל אלוני, גרמה לאחרונים להראות אפילו יותר גרוע. מסתבר שזה היה אפשרי.



מחשמלים את המסך. רותם סלע ואסי עזר. צילום מסך: ערוץ 2
מחשמלים את המסך. רותם סלע ואסי עזר. צילום מסך: ערוץ 2



אם ברשת עוד לא חתמו חוזה עם הטאלנטית שלהם - אנחנו קוראים להם לברוח מהר, ולהנחות את כל הפקידות שעונות לטלפון במשרדי החברה, להגיד לגברת מלכה שנורא עסוקים כרגע בשינויים בחברה, ושהם כבר יחזרו עליה כשזה יהיה רלוונטי.



מעבר לשבעה ימי שידור הוא לא מהלך קל עבור זכיינית שנדרשת להכפיל את כמות התכנים שהיא מייצרת, אך נראה כי הלחץ סביב השינוי גורם לרשת לעשות את האחת הבחירות התמוהות שלה, ומזכיר את הימים בהם החלה לשדר ב"ערוץ 2 הניסיוני", אז ה"דוגמגישה" היה מונח לגיטימי בעולם הטלוויזיה. מאז עברה רבע מאה, ושוק התקשורת השתנה, נראה שברשת שכחו שהיום לא 1992. אולי כדאי להתקשר ל"טלעד" ולהציע להם אפיק שידור.


הולכים עליה בעיניים עצומות. שלומית מלכה. צילום מסך: ערוץ 2
הולכים עליה בעיניים עצומות. שלומית מלכה. צילום מסך: ערוץ 2


מ"רשת" נמסר:  ״אנו שמחים על ההתעניינות סביב המעבר של ״האח הגדול״ ל"רשת" ושידורה של העונה החדשה בערוץ 13, עם זאת לא נגיב בשלב זה לשמועות וספקולציות"