הלהיטים שלו כובשים את מצעדי הפזמונים בארה"ב ובבריטניה, הוא זכה בפרסי מוזיקה יוקרתיים ונחשב לאחד הזמרים הבולטים ביותר כיום, אולם הופעת האורח של אד שירן בפרק הפתיחה של העונה השביעית של "משחקי הכס" עוררה תגובות נזעמות מצד צופים רבים, עד שהוא החליט לסגור את חשבון הטוויטר שלו.



במרץ האחרון נודע כי שירן צפוי להשתתף בעונה החדשה של סדרת הפנטזיה המצליחה, אולם לא פורסמו פרטים על התפקיד שהוא אמור לגלם בסדרה. התעלומה נפתרה ביום שני, כאשר בעיצומו של פרק הבכורה, בעת שאריה סטארק (מייסי וויליאמס) עברה בתוך יער, נשמע קול של גבר ששר בלדה ואז התברר כי מדובר בשירן, אשר היווה חלק מקבוצת חיילים של בית לניסטר שהיו במנוחה.





ההופעה זכתה מיד לתגובות של צופים שמיהרו לרשתות החברתיות כדי להביע את דעתם על הליהוק. בעוד שהיו גולשים ששיבחו אותו על משחקו, מרבית התגובות לא הסתירו את מורת רוחם ואיחלו לזמר גורל אכזר כמו לרבות מהדמויות בסדרה.



"שלוש הדמויות שהייתי רוצה לראות נרצחות במשחקי הכס: ג'ופרי, רמזי, אד שירן", כתב אחד הגולשים. "אם אריה תהרוג את אד שירן זה יהיה הרגע הטוב ביותר של 'משחקי הכס' אי פעם", נאמר בציוץ אחר. "אני לא צופה ב'משחקי הכס', אבל עדיין כועסת על כך שאד שירן הרס את זה", הוסיפה עוד גולשת.



ביום שני בערב מחק שירן את חשבון הטוויטר שלו מבלי לומר דבר לעוקביו. עם זאת, מוקדם יותר החודש כבר הכריז הזמר כי הוא מתכוון לעזוב את הרשת המצייצת מאחר שהוא נתקל בתגובות בוטות וזועמות מצד גולשים רבים.