דנית אוזן, אותה הכרתם כדנית גרינברג, הכירה את בן זוגה אליאב בתוכנית הריאליטי 'האח הגדול', כעת לאחר תקופת זוגיות ממושכת, וחתונה מתוקשרת, חוזר הזוג אל המסך ומשתתף בתוכנית המציאות 'זוג מנצח VIP'. איריס קול שוחחה ברדיו 103FM עם יוצאת 'האח הגדול', על הבחירה לחזור לריאליטי ועל מה שעברה בבית הכי מוכר במדינה.



"בשבילנו זו לא הייתה החלטה פשוטה בכלל ללכת למשחק הזה. עברתי טראומה לא קלה בבית האח הגדול, ואליאב חטף גם כן", מספרת דנית על ההשתתפות בתוכנית, "בסוף זכינו אחד בשני בעקבות הריאליטי אך זו לא חוויה פשוטה. ההחלטה לחשוף את החיים שלך שוב מול כל המדינה היא לא פשוטה. שמעתי על הקונספט של התוכנית והיא נראתה לי מגניבה. ההחלטה ללכת על זה נבעה משיקול כלכלי, הפרס הוא סכום כסף שנצבר במהלך המשחק ונראה לנו שהוא יוכל לקדם אותנו לעבר המטרה אליה אנחנו שואפים יחד".





"אליאב שונא את המצלמה ושונא את הפרסום", סיפרה דנית על החשיפה הרחבה לה הם זוכים בכל התקופה האחרונה, "הוא אוהב את הסטודיו שלו ומעדיף לעשות קעקועים. אני מכירה את בעלי וזו האמת. אני אכן אוהבת את זה, אני עבדתי בזה ואני מכירה את התחום. עבדתי בעבר במשרד פרסום ולאור ההשתתפות ב'אח הגדול' נאלצתי לעזוב. כעת אני מקדמת את עמוד היוטיוב שלי. סיבה נוספת שנכנסנו לתוכנית ריאליטי שוב, הייתה בשביל אליאב. היה לי חשוב שיכירו אותו כמו שהוא ולא כמו שהכירו אותו ב'אח הגדול'. לעשות תיקון וסגירת מעגל. רציתי שאנשים יראו עם מי התחתנתי ומה שיש לו להציע. שהוא לא ה'דוש' שראו בתוכנית. השגנו את המטרה הזו במיליון אחוז. לקח לי זמן לשכנע אותו לעשות זאת והיום הוא חושב שזו הייתה מתנה".



דנית גרינברג, אליאב אוזן, צילום: רפי דלויה, אור גפן
דנית גרינברג, אליאב אוזן, צילום: רפי דלויה, אור גפן



"אליאב ואני רואים אחת את השני מעט מאד המהלך היום. בעיקר בבוקר כשקמים ובערב בשעות המאוחרות כשהוא חוזר מהעבודה", שיתפה דנית בחוויה של להיות 'דנית ואליאב': "כל החוויה הזו של להיות יחד כל כך הרבה זמן היא מאד משמעותית בשבילנו והיא לא תחזור על עצמה. בתוכנית גיליתי את בן הזוג שלי במצבי קיצון כפי שמעולם לא יכולתי לגלות, היא לא טלטלה את הזוגיות שלנו אלא להפך. אנחנו באנו עם זוגיות חזקה, יש כאלו שלא, והיא הצליחה לערער אותם".



"עשיתי תואר בפרסום בתקשורת ולפני האח הגדול עבדתי במשרד פרסום. אז הרגשתי שמצאתי את הייעוד שלי", סיפרה דנית על השאיפות שלה לעתיד, "אני אוהבת את העשייה ואת המחשבה על הקהל וכיום אני גם בפרונט וגם מאחורי הקלעים. מבחינה מקצועית אני אוהבת לעשות המון דברים ורעבה מאוד. בשנה האחרונה מצאתי את התחום שאני אוהבת. החלום שלי ושל אליאב הוא לקנות דירה, להפוך למשפחה, להקים בית בישראל ולהיות מאושרים. הלוואי ונצליח".



עריכה: איתמר זיגלמן