בעוד ההתרחשויות בעונה השביעית של "משחקי הכס" ממשיכות לעלות מדרגה, כך גם הדרמה סביב הפריצה לשרתים של רשת HBO, כאשר ההאקרים פרסמו קבצים נוספים, כולל תסריטים ומיילים של מנהלת בכירה, ודרשו כופר של מיליוני מטבעות ביטקוין בתמורה להפסקת ההדלפות. ההאקרים, אשר הזדהו בכינוי "מר סמית", העלו לרשת מאגר של קבצים מתוך השרתים של HBO, כולל תסריטים של חמישה פרקים של "משחקי הכס", ובהם תקציר הפרק החמישי של העונה השביעית שישודר בשבוע הבא, ותכתובות מיילים של חודש מחשבונה של סגנית נשיא החברה, לסלי כהן, שכללו גם מכתבים על הצעות עבודה ודוח על תביעת פיצויים נגד הרשת.

מדובר בהדלפה השנייה של חומרים של HBO מאז הפריצה בחודש שעבר, כאשר בשבוע שעבר הועלו לרשת חומרים הקשורים לפרק הרביעי של "משחקי הכס", וכן פרקים מהסדרה "בולרז" ו"חדר 104".

בסרטון שצורף להדלפה השנייה, ואשר כוון ישירות למנכ"ל הרשת ריצ'רד פלפר, טענו ההאקרים: "הצלחנו לחדור לתוך הרשת העצומה שלכם. HBO הייתה אחת המטרות הקשות ביותר שעמן התמודדנו, אבל הצלחנו (זה לקח לנו כשישה חודשים)". בתמורה להפסקת ההדלפות, ההאקרים דרשו לקבל "שכר של שישה חודשים בביטקוין", סכום שווה ערך לשישה מיליון דולר, וטענו כי HBO הייתה המטרה ה־17 שלהם ורק שלושה נפגעים לא שילמו.
בתחילת השבוע נמסר כי גם סוכני הבולשת הפדרלית (FBI) הצטרפו לחקירה סביב הפריצה, לאחר שההאקרים טוענים כי הצליחו להשיג 1.5 טרה־בייט של מידע מהשרתים. מדובר בכמות גדולה פי שבעה מהמידע שנגנב בפריצה למחשבים של אולפני סוני לפני שלוש שנים, שלפי החשד בוצעה על ידי האקרים צפון־קוריאנים.

בהודעה מטעם HBO נמסר כי ברשת סבורים כי הדלפות נוספות עשויות לצוץ מתקרית הסייבר הזו. "כפי שאמרנו, הבדיקה נמשכת. בעוד דווח שכמה מיילים הופיעו בפומבי, הבדיקה עדיין לא נתנה לנו סיבה להאמין שכל מערכת המיילים שלנו נפגעה", ציינו ברשת הבידור. "אנחנו ממשיכים לעבוד מסביב לשעון עם חברות חיצוניות לאבטחת סייבר ועם רשויות אכיפת החוק על מנת לפתור את התקרית הזו. בינתיים, העובדים המחויבים שלנו ממשיכים להתמקד בהוצאה לפועל של הבידור והשירות האיכותיים ביותר שבזכותם מכירים אותנו".