אחרי "חטופים", "רמזור" ו"להיות איתה", שנמכרו לחו"ל בפורמטים שונים, ישראל רושמת הישג נוסף בטלוויזיה העולמית: נטפליקס, תשדר סדרות חדשות של יוצרי הסדרה עטורת השבחים פאודה למעל ל-100 מיליון מנויים בכל רחבי העולם. רשת הטלוויזיה האינטרנטית, הזמינה סדרה מיוצרי פאודה, ליאור רז ואבי יששכרוף, ששמה טרם נקבע ושבה יככב רז. סדרה נוספת של הצוות עטור הפרסים בשם Hit and Run, נמצאת אף היא בפיתוח.





כמו כן, במהלך 2018, תוקרן העונה השנייה של פאודה, המותחן הפוליטי של יששכרוף ורז שזכה לשבחי הביקורת, בפרמיירה בנטפליקס בכל רחבי העולם, להוציא ישראל וצרפת.



מתוך "פאודה" , צילום: יח"ץ
מתוך "פאודה" , צילום: יח"ץ



הסדרה ששמה טרם נקבע קיבלה את השראתה מאירועים אמיתיים והיא עוקבת אחר פעילות בינלאומית בסיכון גבוה של ה-CIA והמוסד, אשר מנסים לאתר ולחסל את אחד הטרוריסטים המבוקשים ביותר בעולם. היוצרים יששכרוף ורז ישמשו כמפיקים בפועל, יחד עם פטר פרינסיפאטו, איתי רייס וקימברלין בלוני מ-Principato-Young Entertainment.



מנכ"ל נטפליקס, ריד הסטינגס, ויקיפדיה
מנכ"ל נטפליקס, ריד הסטינגס, ויקיפדיה



ב-Hit and Run, חייו של גבר הנשוי באושר מתהפכים כשאשתו נהרגת בתאונת פגע וברח מסתורית. סדרת המתח והריגול הפוליטית הזו נמצאת כרגע בפיתוח. היוצרים רז ויששכרוף ישמשו כמפיקים בפועל, יחד עם פטר פרינסיפאטו, איתי רייס וקימברלין בלוני מ-"Principato -Young Entertainment" ודייויד הוברמן, טוד ליברמן ולורי זקס מ-"Mandeville Films".