השינויים בשוק הטלוויזיה לא מפסיקים: לאחר המעבר של אודי סגל לרשת, מגיש הטלוויזיה וחזאי חדשות ערוץ 2, אלעד זוהר מצטרף גם הוא לזכיינית. המעבר מתבצע כחלק מההיערכות לשבעה ימי שידור בשבוע, החל מחודש נובמבר. בתקופה האחרונה, הפיצול הקרוב של ערוץ 2 לשני ערוצים נפרדים מביא טאלנטים מכל גופי השידור להחליף מקומות עבודה.



זוהר משמש כיום כחזאי בחדשות 2, תפקיד שנשא במשך 7 השנים האחרונות ובמהלך ששת החודשים האחרונים מנחה יחד עם נועה רוזין את מגזין התרבות, הפנאי והאקטואליה, "פותחים שישי".





זוהר, חזאי בהכשרתו שימש כמפקד קורס מטאורולוגיה בחיל האוויר בדרגת סגן, החל את דרכו העיתונאית בחדשות ערוץ 10 שם היה חזאי ומפיק בכיר במשך 6 שנים.בשנת 2010 זוהר הצטרף לחדשות 2 שם שימש כחזאי וככתב בכל תכניות חברת החדשות ובהן גם המהדורה המרכזית, "שש עם", מהדורה ראשונה, חדשות הלילה, תכנית חיסכון ועוד.



"אחרי 7 שנים עמוסות, מלאות בחוויות של התפתחות מקצועית ואישית, אני נפרד מלא הערכה מחדשות 2", מסר זוהר עם מינויו, "כעת אני נרגש לקראת האתגר הבא שלי. אני שמח להצטרף לצוות מנחים ומגישים מהשורה הראשונה, וביחד להמשיך ולייצר טלוויזיה איכותית ערכית ומובילה בישראל".