לאחר שנים של ציפייה בהן "מבצע סבתא" הפך לקלאסיקה אמיתית, אנחנו מקבלים טעימה נוספת מהדמויות, בעקבות קמפיין חדש. השחקן רמי הויברגר יככב בפרסומת חדשה של מותג המשקאות "פרימור" ויגלם את דמותו של קרמבו, קצין הצבא הקשוח מהסרט "מבצע סבתא". השחקן יציג בקמפיין את שובו של קרמבו לקיבוץ ילדותו, לאחר שחרורו מצה"ל. על פי נרטיב הסרט, קצין הצבא לא מצליח באמת להשתחרר מהרגליו לפקד וכך הופכים עובדי חברת המשקאות לפקודיו הטירונים.



במאי הסרט, דרור שאול, הוא זה אשר נבחר לביים את סרטוני הקמפיין שיכללו סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל, בהיקף כספי של 5 מיליון שקלים.





כידוע, מבצע סבתא הוא סרט קומי ישראלי, אשר יצא לאקרנים בשנת 1999. הסרט בוים ונכתב על ידי דרור שאול, קיבל מעמד של סרט פולחן וזוכה עד היום לגלי אהדה ומעריצים רבים המצטטים בעל פה סצנות שלמות מהסרט. דמותו של קרמבו בסרט, אותה גילם רמי הויברגר, קצין צה"ל המפקד על יחידת מסתערבים, היא אחת הדמויות האהובות ביותר מתוך הסרט, אשר כולו סובב סביב שלושה אחים הנאלצים להתמודד עם קבורתה של סבתא חיה בקיבוץ "עסיסים" הבדיוני.



רמי הויברגר, מבצע סבתא, קמפיין פרימור. צילום: עופר חג'יוב
רמי הויברגר, מבצע סבתא, קמפיין פרימור. צילום: עופר חג'יוב



רמי הויברגר, מבצע סבתא, קמפיין פרימור. צילום: עופר חג'יוב
רמי הויברגר, מבצע סבתא, קמפיין פרימור. צילום: עופר חג'יוב



רמי הויברגר, מבצע סבתא, קמפיין פרימור. צילום: עופר חג'יוב
רמי הויברגר, מבצע סבתא, קמפיין פרימור. צילום: עופר חג'יוב



לדברי הבמאי דרור שאול, זו הפעם הראשונה שהסכימו, הוא ורמי, לחזור למחוזות מבצע סבתא ולשחזר את ההצלחה. "פנו אלינו לאורך השנים מעריצים, חברות הפקה ומותגים רבים, כדי שנעלה עם סרט המשך או קמפיינים וסירבנו. יש קשר הדוק לעובדה שהחברה הינה מותג קיבוצי, שפועל בקיבוץ ומעסיק תושבי קיבוצים, שחיבר אותנו לעניין והסכמנו בשמחה. ללא ספק הקמפיין שעולה הוא עבורנו מבצע סבתא 2". נראה שהפעם המעריצים שכבר איבדו תקווה לראות סרט המשך - יקבלו טעימה עסיסית במיוחד.