המעריצים השרופים של "משחקי הכס" אולי שמחים מכל דליפה מידע או פרק מהסדרה האהובה אליהם, והיו לא מעט כאלה בשבועות האחרונים, אך מפיקי רשת HBO האמריקאית שאחראית לסדרה, ודאי לא קמו הבוקר במצב רוח מרומם. פרק חדש, שטרם שודר, של משחקי הכס הופיע באינטרנט היום (רביעי) בבוקר.





פרק שש, שאמור להיות משודר בלילה שבין יום ראשון לשני, הופיעו לראשונה באתרי שיתוף קבצים שונים. כמה משתמשים מאתר "Reddit", טוענים שהפרק היה זמין לצפייה בערוץ "HBO Nordic" בספרד  במשך שעה, עקב תקלה כלשהי, לפני שהוא הוסר. מעריצי הסדרה, שכבר הספיקו לצפות בו, טוענים כי מדובר באחד הפרקים בטובים בסדרה. אירוע דליפת הפרק, דומה מאוד לאירוע שקרה לפני כשבועיים, עם דליפת הפרק הרביעי.



הדליפה הקודמת הייתה קשורה האקרים מהודו שהפיצו מהמדינה את הפרק שלא שודר, חלקם על פי הידיעות נעצרו לפני יומיים, ויכול להיות שזה גם מה שקרה הבוקר. שרתי רשת HBO היו נתונים לפריצת אבטחה בתחילת השבוע, מה שאפשר להאקרים להגיע ל-1.5 טרה-בתים של נתונים ממחשבי החברה בארה"ב. 



משחקי הכס, באדיבות YES
משחקי הכס, באדיבות YES



רשת HBO כבר נאבקה פעמים רבות עם דליפות של פרקי "משחקי הכס" בעבר. ארבעת הפרקים הראשונים של העונה 5 דלפו לרשת האינטרנט, כמו גם אחד מפרקי עונה 6 שהגיע לרשת יום לפני שידורו הרשמי.