"הייתי צריך להתפרק". כך הגיב הבוקר (ראשון) השחקן צחי נוי לתקרית המקלחת שעוררה סערה בתוכנית האח הגדול בגרמניה. נוי הודח ביום שישי מהריאליטי והתייחס בריאיון לגל"צ להשתתפותו. "אם הייתי צריך את זה או לא? אני חושב שכן, זה חלק מהחיים ומהעבודה". אמר נוי ששוהה כעת בבית מלון בגרמניה ומחכה לסיום התוכנית.



צחי נוי מעורר סערה בבית האח הגדול גרמניה

השחקן יצר שערורייה במהלך התוכנית, בעקבות הערות סקסיסטיות ששיגר לעבר מתמודדים בתכנית, ויצר שערורייה באירוע בו השתין במקלחת בבית (יש לציין כי בגרסה הגרמנית מצלמים את המתמודדים גם בתוך המקלחת), כך שהמקרה גרם לביקורת קשה הן מצד הדיירים האחרים בבית והן מצד המנחה.



על המקרה סיפר נוי כי הוא סובל מבעיה רפואי שבגינה הוא צורך כדורים. "הייתי צריך להתפרק באיזשהו מקום. הלכתי למקלחת בגלל שהשירותים היו תפוסים והגיעה בחורה לשם. לא היה צריך לעשות מזה סיפור גדול".



השחקן ציין כי הוא לא מתחרט על השתתפותו בתוכנית ולטענתו הדבר הוא חלק מעבודתו וחייו. "אתה חייב להיות קיים כל הזמן בכל הגזרות של המקצוע הזה. בגדול נהניתי מכל החווייה", אמר.

צחי נוי, האח הגדול גרמניה, צילום מסך: sat1.de
צחי נוי, האח הגדול גרמניה, צילום מסך: sat1.de


נוי ידוע בגרמניה בעקבות הצלחת הסרט "אסקימו לימון" והפצתו במערב המדינה בסוף שנות בשבעים, והשמונים תחת השם "Eis am Stiel". הסרט הופץ במדינה בחברת ההפצה SCO והגיע למקום ה-11 ברשימת שוברי הקופות של 1978, עם מכירת של מעל 2.7 מיליון כרטיסים. לפני שנתיים, צחי נוי הצטלם בפרנקפורט לסרט גרמני בכיכובו. 

נוי שמוכר היטב בתעשייה הגרמנית לאחר שאסקימו לימון הפך שם ללהיט, לוהק אז לסרט גרמני שנקרא "Timeless". את הסרט ביים אלכסנדר טושינסקי ולצד נוי כיכבו בו שחקנים גרמנים ואמריקאים.