רשת הטלוויזיה אמריקאית HBO יודעת לייצר תכנים פובוקטיביים ונועזים, ולעשות את זה בצורה הכי איכותית שיש: פשע, סמים ואונס, וזה עוד מבלי להזכיר את "משחקי הכס", כעת בוחרים ברשת להכנס לעוד תחום סנסציוני - פורנו. "הצמד" ("The Deuce") היא דרמה נועזת וחדשה, מבית היוצר של יוצר "הסמויה" ו"טרמה", זוכה ה"אמי" דיוויד סיימון והסופר ג'ורג' פלקנוס שעוסקת בנושא הנפיץ.



את הסדרה, שצולמה בניו יורק ומציגה שחזור תקופתי מרהיב של מנהטן בשנות השבעים, מובילים המועמדים לאוסקר וזוכי "גלובוס הזהב" ג'יימס פרנקו ("127 שעות") ומגי ג'ילנהול ("אישה מכובדת"). פרנקו אף ביים שניים מפרקי העונה ונמנה על מפיקיה.





"הצמד" מתארת את התפתחותה של תעשיית הפורנו בניו יורק של תחילת שנות השבעים, שהחלה בלגליזציה ההדרגתית של פורנוגרפיה לצד מאמצים פוליטיים "לנקות" את אזור טיימס סקוור במנהטן. פריחת העסקים המפוקפקים טומנת בחובה הזדמנויות חדשות עבור שלל דמויות וטיפוסים – ביניהם האחים התאומים וינסנט ופרנקי מרטינו (פרנקו בתפקיד כפול) או היצאנית קנדי (ג'ילנהול). כולם רוצים חתיכה מהעוגה – זונות, סרסורים, מאפיונרים, עיתונאים ופוליטיקאים, בעולם שמונע על ידי סקס, פשע, אלימות וכסף.


מגי ג'ילנהול ב"הזוג", באדיבות HOT
מגי ג'ילנהול ב"הזוג", באדיבות HOT


על הסדרה חתומים גם המפיקים נינה קיי. נובל (שותפתו להפקה של סיימון מ"הסמויה", "טרמה", "דרוש גיבור" ועוד), והכותבים ריצ'ארד פרייס ("ליל האירוע"), מייגן אבוט וליסה לוץ ("ספלמן חקירות"). 

החל מה-11.9, ימי שני ב-22:00 ב-HOT HBO וב-HOT VOD